Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 16, 2009

Zahir Tak Terucap... Cewah AYAT!!!...

Salam to all bloggie.........


Hari ni.. aku mula bekerja... Meaning last day aku keje untuk minggu ni.... Keje yang masuk kol 8 dan balik kol 5.... Minggu depan.. bermula Sabtu ni... aku dah kena keje petang.. suppose sampai jumaat... tapi sebenarnya aku nak keje sampai Khamis jer.... dan dah minta En. Shah replace tugasan aku hari JUMAAT tu... Minggu ni adalah minggu yang agak bz... But hari ni... Internet problem kat ofis aku.. dari pagi tadi lagi tak leh nak on..... Kebetulan aku pakai laptop dan guna wifi neighbour sebelah ni jer haa............... Ni semua disebabkan oleh keje2 pembikinan lab kat ofis aku... lab yang dibuat kat bahagian multimedia....

Aku, Kak Dilla dan Kak Ed tolong incharge lawatan hari ni... sebab.. Kak Shila masih lagi dalam MC... Sakit mata.. Sian dia... Dari Langkawi lagi hujan.. Mujur sakanya tak menjalar kat aku yang stay sebilik dengan dia.... heheh..... Lawatan dari SMJ... Tiba2 terjumpa dengan sorang bekas guru aku masa kat skolah ASMA... Mulanya tak ingat nama dia... But aku ingat.. subject dia aku score A... Sebab aku suka cara dia ajar.... Lagpun sebab dia selalu puji aku bil time subject dia... wakakakak... kononnya pandai lah kan???.. kekekekek.... teringat zaman dulu2... Time dok nakai2 lagi... Huhuhuh... Eh tetiba jer aku tersenyum.... After settle lawatan... aku dan Kak Dilla bergegas pi PACIFIC... but... apa yang kami inginkan tak tercapai... Aku cuma habis RM1.50 jer untuk parking.. heheheh..... Oklah tu kan???? Pastu balik ofis... terus sambung shopping kat BILLION lak.... Beli air jer... huhuhuhu..... But Kak Dilla, bawak balik lagi sehelai tudung... ishhh..mewah2....

Hari yang tak tenang... Pagi2 lagi dah buat jiwa aku tak syok... Forum lak menerjah2 tak sedar diri.... kekekek.... It's ok.. tak pelah... Macam aku cakap tadi... aku tak tenang sangat... Pagi tadi sempatlah jawab 2-3 soalan dari 10 soalan kalau tak silap aku... huhuhu... MELETIHkan!!! Tak perlah... But online search still tak leh buat lagi ni... Macam mana yer??? Ada pun skit2 jer yang sempat aku print.... No mood for today.........

Hari ni awat ngantuk sangat tak tau.... Cuaca kat luar pun panas terik jer... Hari yang boring sebenarnya... dan aku lak macam malas jer nak jalan sana sini... terperap kat sini dengan tak buat apa2.... tak sabar nak balik umah... nak buat keje2 umah ni..... Rindu lak nak buat semua keje2 tu..... Aku kan... sebenarnya... huhuhu..... tak tau nak cakap apa lagi ni........ lambatnya kol 5........ lambat sungguh2.........

No comments: