Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 14, 2009

Berpakaian Seragam OTROMEN... dan KISAHku SEHARIAN...

Aku.. pose dalam keadaan yang agak tenang... heheh... yer ker??? ni pakai pakaian seragam otromen yang latest skit.... tak elok....

Mood hari ni macam ok2 jer.... Setelah bercuti dua hari... kembali ke ofis dengan perasaan yang agak lega.... Tapi minggu ni.. sure aku bz... bz dengan assignment upahan aku... bz dengan hal nak kemas bilik kat ofis.. (sebab Kak Shida nak move out ke biliknya yang baru)... so... at d same time aku pun kena ubah sikit sebanyak tempat aku kali ni... Dan meaning lepas ni... dok lah aku sorang2 kat sini... huhuhuhu..... Tak de geng dah nak sembang2.... Padan muka aku.... Apa2 pun.... Aku sempat jugak berbakti pada Kak Shida... tolong angkut barang naik ke atas bilik barunya yang sejuk tu....


Suasana dan keadaan biliknya lepas dia move out barang2... lupa lak nak snap time2 awal before barang2 bawak kuar..... hihihihi....

Sesudah Kak Shida mengubah hampir 70% barang2nya... aku kembali sorang.... Aku lak yang tak tau nak mula di mana dan kat mana.... Macam BLUR pun ada jugaklah... huhuhu...... Terasa tiba2 bilik ni menjadi terlalu BESAR..... Dan aku tetibanya terlalu sunyi... Paling tak best sebab bilik ni tak betul2 dicuci oleh orang yang sepatutnya.... Huhuhu... Oh kakak cuci.... Rasa macam nak ambik penyapu dan mop buat semua ni sendiri jer...... Malang sungguh!!!


MY MENU for today....

Macam makan banyak pun ada hari ni... i all collection makanan yang aku makan sepanjang hari ni.... Lunch, pi makan ngan kak dilla kat old delight... nasi goreng dia mengingatkan aku pada nasi goreng kat QUEEN dulu.... Huhuhu... La ni tak dak dah........ Rindu plak tetiba.... Tu masa zaman skolah dulu lagi... Rindu.. rindu.. dan rindu....



time petang... My MR. Gen2 injured.....
Dugaan semua ni....

Huh... My MR BOYFRIED... MR. Gen2... tetiba langsung tak leh start... Owhh... apa kena lak ni... Semua orang kat office dah gerak balik dah time ni... Apa aku nak buat.... Kebetulan masa melintasi BILIK MEDIA.. Aku nampak Shila~wife Sasmin... Mungkin dia lom balik lagi... So, terus aku call dia (dengan harapan nak minta tolong).... Sasmin datang gak tengok.. tapi dia pun macam aku... tak tau jugak... Pastu panggil Abang Men.... Abang Men cakap maybe battery buat hal.. Agak terkejut gak sebab batery ni aku baru jer beli masa bulan 11 last year.... Dugaan semua ni... Sementara tunggu Aton mai ambik aku.... Aku lepak dulu kat keta dengan Abang Men... Aku... SERBA SERBI TAK TAU.......... At last... Aton datang dan bawak aku ke kedai keta.... Kat area2 umah aku jugaklah.... Tempat aku beli battery yang aku pakai sekarang ni.... Mujur Cina yang aku kenali dengan nama 'AH BOK' tu minta sorang pekerja ikut aku ke ofis ambik keta.... Aton dah lain muka dia sebab terpaksa benarkan budak pomen tu naik keta dia dengan pakaian yang penuh minya... huhuhu... emergency kan?? nak buat macam mana... sorry arr....

No comments: