Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 16, 2009

Ingin BERUBAH......


Salam to all BLOGGIE.....

Macam biasa... untuk gomen sector macam keje aku ni..... Hari Khamis kenalah pakai pakaian yang aku kurang minat ni... Baju BATIK..... BerBAJUkan kale yang agak MERIAH ni... plus dengan tudung pinjam (heheheh... Mak punyer.... TIMA KASIH MAK)..... Dan memang tak bopa kena pun... Tapi saja ngada2 nak pakai jugak... Heheheheh........
.
Keje macam biasa... cuma hari ni macam terasa agak sunyi dan macam ada sesuatu yang TELAH HILANG..... Tak per.... apa2 pun become ok after this... (ayat penyejuk hati lah ni)..... Esemen... melimpah ruah.... Dan agak NGERI untuk memikirkan semua tu hari ni.... So, tak nak fikir lagi..... Nanti2 baru fikir..... Aku tengok kengkawan aku gila2 menjawab.. dan aku lak leh senang lenang tido di malam hari dengan nyenyaknya..... Wah... hebat2 sungguh cik murni sekarang ni yer.....
.
Aku banyak meeting2 hari ni... Dan aku turun padang sendiri hari ni untuk sound user2 yang salah etika undang membawa laptop masuk lebry.... Kekekek.. Guard pun kena.... Apa tak kena dengan aku hari ni?? Taklah.. Aku sound dengan penuh berhemah apa.... Mana ada marah2 pun... Bagus apa aku ni......
.
Ok2.... nak review balik my last minute mesyuarat... Actually staff aku dah settlekan semuanya.... Dah sign dan dah photostate pun.... Cuma ada sedikit additional info and apa2 yang rasa nak tambah..... So, aku akan tambah dalam meeting nanti.... Plan meeting kol 330pm..... Bye......

No comments: