Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 19, 2009

@ SMKAK ~ Sesi CAKAP-CAKAP dan Kempen Ahli....

.
taklimat di hadapan 109 pelajar... form 3....
.
Sekadar letakkan gambar2 ni untuk kenang2an... Yang paling best... bila bertemu dengan USTAZAH aku masa kat skolah ASMA yang kini dah jadi Pengetua kat Sek Men Keb Agama Kedah... Mujur dia masih ingat nama aku... Tima kaseh Ustazah.....
.
dengan kengkawan seperjuangan.....

yang berbaju biru kecik molek tu lah ustazah aku yang kini dah jadi pengetua SMKAK... Ustazah Basharoh namanya..... Aku tak biasa pangge dia cikgu... aku pangge dia ustazah....
.
Aku kena duty bagi ceramah lebry... Muahahaha... Reti ka??? Bulehlah gagah.. Janji budak2 tu paham kan??? dan paling penting depa tak ngantuk time session aku tu.... Pelajar2 ni adalah pelajar PMR.. So, dah lepas exam kan... Cikgu2 skolah ni buat aktivitilah tak mau bagi depa ni boring.. dan aktiviti tu melibatkan orang2 macam team aku ni lah... huhuhhu... Bestlah jugak.. semua pree...
.
.

No comments: