Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 31, 2010

GoodBYE JANUARI 2010.....

.
.
Kat umah ni.... petang sangat2.... tak rasa nak tengok tv.... tak rasa pun nak tido atau rebahkan diri atas katil... even terasa terlalu penat... mata pun macam dah kelabu kelala.... akibat banyak mengadap benda2 elektronik ni agaknya..... Tapi lagi risau bila keje sekolah tak siap... Kak dilla siap pi binding dah.. huhuhu... PSIKO betul aku melihatnya... Hehehehe....
.
So, aku mencari2 dalam lappy ni... terjumpe pic2 ni... last week punya pic kot... before dapat tau keta aku pancit rasanya... Heheheh.... Tak per.... time ni leh tersenyum ngada2 depan camera lagi... apa daaaa...................... Ok2....... sat ja dah penghujung JANUARI kan??? So, esok... menjelmalah FEBRUARI...... Cepat pulak rasanya masa ini berlalu... Cepat sangat2.... Walaupun adakalanya aku rasa macam tak sabar nak tinggalkan tahun 2010 ni....
.
.
Mood aku kurang elok 3-4 hari ni.... Hati aku kurang baik sejak kebelakangan ni... Mai dah perangai buruk aku... tapi aku tak nak layan sangat... Sebab rasa macam bodoh jer kalau dilayan sangat perasaan ni... Tapi, kalau orang dok kat tempat aku baru tau rasa macam mana.... Apa2 pun, aku bersyukur sangat2... sebab aku ada sedikit kelebihan... kadang2 aku leh mengawal tindakan aku sendiri... walaupun kadang2 macam nak pecah kepala dan kadang2 rasa macam nak gila pun ada... Hehehehe.... Ape2 pun ONE DAY... yerlah suatu hari nanti semuanya akan kembali tenang.... (dalam hati... ALLAH jer yang tau)......
.
.
Bila nak dapat semua tu?? Bila nak capai semua tu?? Awatlah aku pilih jalan macam ni... Awatlah aku tak fikir baik2 sebelum membuat pilihan??? Atau aku secara tak sengaja TERJEBAK??? Tapi, apa yang aku perlu buat??? Owh... MASA.... CEPATLAH!!!... Aku nak tinggalkan semua ni.... Tolonglah.... (sambil mengusap air mata yang tiba2 jatuh!!!.... Menangis lagi.....)

No comments: