Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 5, 2009

Menjadi Terlalu "BERASA"...

.
Tak pasti apa yang berlaku… Tapi hari ni aku terlalu cepat terasa… tersinggung… dengan insan2 sekeliling aku…. Awal2 pagi lagi… boss aku call cakap tentang lawatan… dan tetiba je aku diberi peringatan… “kalau dah terima lawatan, kenalah layan orang dengan baik.. saya tak nak orang dok komplen2 kita tak layan dengan baik… jenuh nak jawab nanti”.. kata2 itu mematikan percakapan aku… Aku jadi tak seronok…. Bukan aku tak melayan dengan baik.. Tapi semua tu aku terpaksa lepaskan kepada staf2 aku… Mana mampu aku kendalikan lawatan andainya… fikiran teringatkan ofis… jasad dan badan di tempat lain.. kalau di pejabat pun… aku terpaksa attend di tempat lain… Memang aku sedey sangat2…. Serba serbi aku buat tak kena… Hmmm.. keje kan?? Keje dan keje….
. .
Nape yer lately ni… serba serbi tak menjadi.. Bukan di pejabat saja… malah kat umah pun… Ingatkan lepas dah settle semua esemen.. aku boleh relax skit… malangnya.. tak seperti yang aku jangkakan….. semua ni datang bertubi2… rasa macam diri tak penting… disisihkan… dan sekali lagi bermula zaman kejatuhan aku… apa yang aku kena buat agaknya?? Tell me…. :’(
. .
Hari ni… aku ada hal yang sangat2 pentingnya…. Kol 9am, ada appointment ngan pihak PSM, SUK KEDAH… Untuk sesi taklimat sebelum menuju ke IPOH pada 09-12 November ni…. Dan paling tak best bila disuruh present… dan group aku tak dapat perform dengan baik seperti selalunya sebab sekarang ni ICC punya cara kena perform without tengok teks…. Muahahaha……. Aku tak pasti idea sapa…. Tapi, bukan sesuatu yang menarik untuk didengar… Apatah lagi aku bukan PEMIDATO…. Hanya mempunyai pengalaman mengacarakan majlis kekampungan saja….
.
Dan balik dari ofis je… terus bz dengan hal2 nak betulkan slide ICC dan bagi sama dengan presenter… Kecut perut semua ada… Bila try sensorang……. Baru lah aku dapat rasakan… JAHIL dan KERDIL nya aku di depan laptop ni….. Kertas yang terbentang luas pun tak dapat membantu aku sebaiknya….. Teruklah macam ni….. Hari nak present tu dah terlalu dekat2 sangat….
. .
Hujan seharian… Kalau berhenti pun… Cuma sekejap2 jer…… best jugak sejuk2 ni…. Tapi still tak dapat memberikan aku untuk menyejukkan hati aku…. Menaip sekarang ni menggunakan laptop aton yang dia sememangnya tinggal jer kat umah dan tak bawak….. Aku dah minta keizinan pun…. Laptop aku buat pening lalat lagi… Internet… slow gila…. BERUKBAND langsung tak boleh pakai… STREAMYX jugak yang terbaik nampaknya setakat ini…. Penat… tapi tetap nak mencoretkan sesuatu di sini…. Lama aku tinggalkan BLOG ni….. Punyalah terhad masa aku sekarang ni…………..
. .
Petang tadi HUJAN lagi dalam bilik aku…. Tengok jer keadaan bilik.. dan dapat tau betapa SERABUTNYA fikiran aku di kala ini……….. FENING!!..... Tapi aku akan settlenya esok jugak... banyak yang perlu aku buat..... Muahahahaha... Murni.... Murni.... Apalah nak jadi ni???....
.
.

No comments: