Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 7, 2009

IMBAS Kembali.. Suatu MASA Dulu.....


Aku pinjam LAPTOP ATON... Laptop aku mana?? Huhuhu... Usah diTANYA..... hanya aku jer yang tau.... Kak Dilla.... jangan gelak tau.... Mentang2 baru beli laptop..... Rajin buat keje skolah sampai tak hengat jawab forum mengalahkan RATU FORUM.. Huhuhu.. Tertewas akhirnya aku!!!.... Takpa... suatu masa nanti bila dah dapat laptop baru (macam Kak Shima ker).. tak pun... saat2 yang diidamkan laptop idaman ACER screen 12" tu ke... siap smua orang... Kuang3.....
.
Menggodek2 laptop aton ni.. terjumpe pic ni.... so, aku pun mulalah membuat apa yang sepatutnya.... keje skolah terbengkalai jugaklah.... yang penting buat entry ni kejap.... Pic ni.... last pic yang aku snap dengan family aku with arwah ayah..... Masa dia meninggal pun macam ni lah mukanya... Tengok time tu ATON agak slim gak ler... Eimien lagi ler... heheheh.... Ikhmal??? Dia gemoks lagi time ni.. Sekarang sebab masuk skolah asrama penuh dan ok dah.. cuma time balik coti... menahas.... Sebabnya.... MAK rajin masak... bila dia balik... macam2 lah mak masak.... heheh...
.
Aku?? Mantain!!... Macam dulu je.... cuma la ni ok skit.... Sebab baju yang aku pakai tu dah tak leh pakai dah.. jadi besar... dan tak sesuai untuk dipakai lagi.... Kuang3... pengsan kalau ATON baca entry ni.... Oklah... tak mo ngarut2 dah..... nak rehat lah...... len kali borak2 lagi.....
.
PIC TAHUN 2005..... lebih kurang 7 bulan sebelum ayah kembali ke RAHMATULLAH akibat serangan DEMAM DENGGI BERDARAH... pada usianya ke 51 tahun... Al-FATIHAH untuk arwah ayah.....

No comments: