Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 14, 2009

Menziarahi PUSARA AYAH....


Salam......

Sebelum aku berangkat ke skolahku @ Shah Alam.... Aktiviti pertama aku ialah.... Menziarahi PUSARA AYAH..... Agak lama aku tak datang ke sini.... Bukan tak ingat... Cuma keadaan tak mengizinkan aku..... Ada saja halangan dan perkara2 yang tidak membolehkan aku menjejakkan kakiku di sini..... Bagaimanapun.... pasti antara kami yang menziarahinya setiap minggu... cuma aku... aku.... :'( Patutlah.... sejak kebelakangan ni... rasa terlalu RINDU sangat pada arwah.... AL-FATIHAH..... Minggu depan.... RAMADHAN akan tiba lagi... Meaning.... ni adalah kali ke-4 kami tidak bersahur dan berbuka puasa dengan arwah.. setelah lebih tahun lepas.... Moga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman.... AMIN.....

No comments: