Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 8, 2009

Sepanjang PENGLIHATANku.....

Mukaku yang kelihatan amat PUCAT.... Hanya tuhan jer yang tau derita yang kutanggung.. cewah.. ayat apa ni ha??? But aku sempat lagi memPOSINGkan diri dengan cuba tersenyum SELEBAR mungkin.... Kuang3.... Antara hari2 yang tenat... Tapi aku still lagi nak gagahkan diri.... Huhuhuh... Penatsss amatsss.....

Oh yer.... Pic masa pi market a.k.a. pasar yang dekat Kg. Berjaya... Pasar ni kan jadi kontroversi pasai pusat penyembelihan khinzir a.k.a (B_B_)... Heheheh... Tapi locationnya bukan dalam ni... Kat luar kawasan ni.... So, time aku sampai sini.. kawasan yang dulunya tempat pemprosesan binatang tersebut telah ditambun dengan batu... So, mungkin sikit hari lagi akan dituraplah agaknya.... So, sekadar memakai camera hp aku snap semua pic2 ni.... Clearlah jugak kan?????

Tudia.... Banyaknya petai2.... berbulan2 makan tak habis tu... Huhuhu.. Seingat aku lah... Dalam umah aku boleh dikira dengan jari berapa kali je petai berjaya dibawa masuk... Itupun time arwah ayah masih ada... Lepas ayah dah tak de... langsung tak wujud nama petai dalam umah kami ni.. Sebabnya... mak memang anti petai.... Oleh yang demikian.... setelah dididik macam tu dari kecik lagi... so, tak delah dalam family aku yang makan buah petai ni..... Heheheheh.........

No comments: