Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 23, 2009

Aku KECIK HATI...




Salam......

Malam ni tetiba jer aku rasa nak wrote down something.... Sebetulnya... aku rasa tak best sangat.... Tapi aku tak tau kat sapa nak cite... Aku kecik hati ker??? Mungkin jugaklah.... So, aku ingat nak tuliskan dalam ni jer.... aku tau mesti DIA tak suka sangat bila tau semua ni... Tapi aku tak leh lah nak simpan sorang2.... sebab dah banyak sangat yang aku simpan.... dan aku tak nak bersarang jer kat dalam hati aku ni...... bukan aku bermaksud cakap yang dia tak faham aku... tak faham keje2 aku.... tapi sejak kebelakangan ni aku dah tak leh gurau langsung.... kalau DIA banyak keje... sama jugak dengan aku... Aku pun sibuk macam dia jugak.. langsung tak de masa nak cuti.. tetiba jer teringat lak dia cakap kat aku.... dah tau keje lama kat situ, nape tak jawab elok2 exam PTD.. heheh... nampak sangat kebodohan aku kan??? So sekarang ni.... aku dah tak boleh nak kongsi or luahkan apa2 cite lagi pun.... better aku simpan sorang kan?? yerlah... DIA pun dah tak sama macam dulu lagi.... agaknya dah boring kot dengar cite2 aku.... hehehehe.... nak buat macam mana kan?? life aku dan putaran hidup aku macam ni jerlah.. nak atau tak... kena acceptlah..... aku tak leh menjadi dia... dan pastinya dia pun tak leh nak jadi aku...... mungkin aku tak de sesapa nak bercerita.. then selalunya aku cite kan hal aku kat dia...... Hehehehe.... aku dari sehari ke sehari cuba nak jaga hati aku sendiri supaya tak buatkan dia tersinggung.. tapi malam ni aku terasa.... kadang2 aku tertanya... susah sangat ke nak jaga hati aku??? susah sangat ke nak buat aku tertawa... dan jawapannya sekarang aku rasa aku pun boleh jawab sendiri... susahlah... sebab dengan aku ni dia kena cakap lembut2... tak leh marah2... dan macam2 lagi yang sering dia ulang kalau hal2 macam ni terjadi....... dan ni bukan nak cite pada satu dunia... aku nak luahkan apa jer yang aku rasa dalam ni.... ni hal aku kan??? macam2 dah jadi... aku jugak yang tanggung sorang2.... kadang2 naik gila jugak... tapi... apa boleh aku buat...... dari hari ke hari rasa semakin jauh........ mungkin aku sorang jer beranggapan macam tu....... so sekarang nak minta dari DIA leh tak??? boleh tak tolong fahami aku dan situasi aku sekarang ni...... kalau dia tak faham aku..... tak faham keje2 aku.... tolong bagi aku ruang skit untuk aku sendiri kawal diri aku supaya tak rasa kecik hati macam ni........ tolong bagi aku ruang skit untuk berfikiran matang...... tolong bagi aku rasa agak selesa dengan keje2 bodoh aku ni...... yang mungkin kurang layak pada pandangan matanya....... hahaha... AKU KECIK HATI...... maaflah........ AKU MEMANG TERASA HATI....... Kali ni... tak perlu lah lagi nak faham aku... nak cuba faham keje2 aku yang berjawatan tak tinggi pun ni.... biarlah... aku pun dah malas nak fikir hal2 nak jaga hati aku sendiri ni.. biarlah nak jadi apa pun... banyak benda lain yang aku perlu fikir dan selesaikan.... nanti kalau cite kat dia.. timbul lagi.... tak kan faham aku kan??? so, biar aku simpan sorang... senang....... kalau terasa nak marah... marahlah.... lagi pun dah selalu kena marah.... k lah.... aku puas sekali pun air mata aku turun mencurah2..... dia pun tau kan?? aku memang suka menangis... yerlah.. aku tak sekuat dia... aku memang tak boleh kuat macam dia.............

No comments: