Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 22, 2009

Sakit & Cuti Lagi

with AIDA @ foodcourt TESO ALOR SETAR


Hai.. to all........


Di kala aku menaip bait2 ayat dalam blog aku ni... aku sedang relax2 dalam bilik..... sakit perut tetiba.... sakit kepala tetiba.... macam nak menangis pun ada.... Hari ni.. suppose keje.... Tapi awal pagi tadi dah diberikan cuti.... Sakit seluruh badan aku.... terutamanya pinggang..... macam mana nak buat ni selain rehat dan makan ubat???...


Cakap tentang KEJE SKOLAH... tak sentuh apa langsung pun hari ni.... Aku tak de mood.... Alhamdulillah, satu dah selesai... tapi aku tak check balik pun sama ada betul or tak...... huhuhuhu..... Sakit kepalaku tetiba jer datang bertandang balik.. Bencinya..... Tadi bila dok menghitung hari... tetiba jer terfikir... laaa... tak sampai 2 minggu aku akan kembali ke SKOLAHku semula... Hmm... lambat plak terasa nak habiskan studyku ini.... Hope2... tak kena repeat or apa2 yang aku tak inginkanlah.... Tak mo... aku dah penat... Paling jauh... Paling lama kena drive... Paling lama gak kena stay kat situ....... Apalah akan jadi pada aku dalam jangkamasa 10 tahun dari sekarang yer??????? Hmmmm........ Kadang2 kan.... terasa macam slow jer life aku ni...... Orang dah sampai ke langit.... aku baru terhegeh2... mendaki bukit.... itu pun baru jer sampai ke kaki bukit jer............. huhuhu.......... eh.. apa yang aku ngarut ni......... Nak rest jap....... nak tido....... sakit belakang............... zzzzzzzzzzzzzzzzzz.............

No comments: