Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 19, 2009

Just to Dropped By

depan pintu masuk lebry MERBOK... time ni sehari before function... hmm.. kat bawah tu barulah picas time perasmian merbok... aku tak terlibat sangat... nyebok2 jer.... tapi penat gaklah... dah tukar portfolio dah time ni.. huhuhu....

gambar ni plak diambik masa kat lebry merbok...ketika terasa diri nak pegang bunga... heheh... but dah terlepas sehari hari VALENTINE's DAY....oklah... dapat gak pegang bunga kan??? huhuhuhuhuh...

pandai tak aku snap pic ni??? bunga jer nampak clear....
yang daun2 kat belakang tu blur jer kan?? cewah!!!...

heheh... comel sangat2...
dengan mukanya yang tembam tu kan???

BABY AIDA time pi tesco.. dalam keta... sampul apa ntah...



Assalammualaikum.... Sebenarnya... aku sendiri pun tak pasti apa yang aku buat.... Lama dah nak jenguk2 dalam blog ni.... But masa tak mengizinkan aku agaknya.... Hehehehe.... Tapi... pada malam ni.. tetiba jer masa mengadap laptop ni... fikiran aku terjenguk plak ruangan blog yang dah lama aku register tapi tak terbuat2 lagi... Mungkin sayang sungguh aku pada fotopages aku tu.... Oklah permulaan pertama aku... untuk aktiviti terluang dan untuk meluahkan apa2 saja yang aku nak....... Nanti aku akan cuba belajar untuk mengINDAHkan blog aku ni setanding kengkawan aku yang lain... huhuhu.. perasannya... wakakakaka...... Ini plak pic yang tetiba jer aku rasa nak upload dalam blog ni.. comei tak??? comei kan?? dan bunga tu cantik kan??? heheheh...


Aku nak mengarut apa lagi dalam ni yer??? Ntah... aku pun tak tau.... cuma saja nak corat coretkan dalam ni... tetiba malamku menjadi tension dengan nyamuk2 yang berkeliaran kat kakiku.... huhuhu.... tak ngantuk lagi ni.... Tu yang cuba mengexplorekan diri ke bidang ni lak ni... heheh.. keje skolah tak nak buat.... asyik dok mengadap benda ni lak..... poyo jer...


Mujur malam ni tak jadi macam malam semalam... kalau tidak.... hancur harapan aku untuk menceburkan diri dalam bidang baru aku ni... heheheh... Oklah... next entry lak kita bincang any topik... sebab i have no idea... tak tau nak tulis apa dah dalam ni... just nak TESTING 1.. 2.. 3.. jer nih.......

No comments: