Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 23, 2009

Still Not In A Good Condition

Pic BABY AIDA lagilah...
Mulut dia macam ni time nak buat bunyi ayam...
heheheh... comel!!!

Hari ni.. aku dah mula keje... Awal datang... Awal datang tu meaning before 8 lah kan??? Hehehehe.... Hari ni.. bawak mai kain sutera batik from Terengganu... Busines kecil2an... tolong orang jer... laku gak lah 5 pasang setakat ni... Ada ka sapa2 nak beli lagi??? Heheheh....... Hari ni gak dapat duit kutu... Tak banyak macam bulan lepas... Tapi bolehlah buat tampung2 servis keta aku dan plan nak tukar tayar baru... Dah nazak sangat dah tu tayar aku pun.. heheheh... Macam2 lah... Sorry... sebab tak reply ym kengkawan aku malam tadi.... Tido2... tido2.. dan tido2... heheheh... tapi sempat gak pi TESCO beli barang skit... Itupun sebab Aton yang bawak.. dia tak mention pun nak pi mana... Cuma aku pada mulanya sengaja nak ikut sebab nak bagi hilang skit lengoh2 akibat rehat dan tido yang terlalu panjang siang semalam..... Teruknya......... Hari ni.... kat ofis.. persiapan Majlis Kerabat Diraja Kedah ni.. Mostly lebry tak terlibat cuma pinjam jer tempat ni..... So, kebanyakan kami tak tau menahu tentang hal ni... Cuma my pengarah just mention about it dalam meeting jer.... Lainnya tak tau...... Huhuhuhu......... Masing2 bz dengan hal keje masing2.... dan aku plak yang not 100% sehat ni, just rehat2 jer kat dalam bilik.... Esok lusa oklah tu... tetiba jer teringat nak balik umah.... Best kan kalau balik umah cuma cuaca kat luar panas jer yang membuatkan aku sedikit malas untuk bergerak balik.... hehehehehe......... Hari ni.... kuar pi bank jap... pi mc D.... p round2 tengok baju... tapi tak beli... Last before balik ofis.... singgah ke KLINIK teman kak dilla dan kak shila.... hahahah... ada sesuatu yang lucu kat situ..... Hmmm.... tak de pic lah hari ni... Tak larat nak snap gambar..... jap2 nak korek2 dalam pc aku ni kot2 tersesat mana2 pic aku yang sesuai... huhuhuhu...........

No comments: