Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 27, 2009

On The Way 2 Penang






Hari ni... Suppose aku keje ganti ZAM... Tapi tetiba jer tak jadi... Kalau tak mesti dah dapat siapkan sikit sebanyak keje skolah aku.. Huhuhu.. sedih pun ada.... due untuk submit dah terlalu dekat... camne ni ha??? makin cuba buat.. makin banyak yang aku rasa aku tak tau.... Esoklah aku sambung buat balik.. Tapi.. buku pun tak baca lagi ni... alahai...

Time aku create N3 ni... hujan lebat sangat2.... dah lama tak ujan macam ni... rasa macam nak tido pun ada... jap lagi aku tido lah.... zzzzzzzzzzz........ mesti best ni tido ujan2 macam ni... hehehehe..... Teringat lak kat ATON...

Tadi siang... aku dan mak hantar dia kat epot Penang... Dia nak ke SABAH... time pi oklah... coz aku leh jadi big boss kat belakang.... but... time balik dari epot tu.. huhuhu... ambik... sapa nak bawak keta kalau tak aku yang kena.. huhuhuhu.... sampai umah......... barulah terasa sakit skit kaki.. lenguh2... tapi sebetulnya bukan sebab drive... sebab malam tadi aku cuci akuarium ikan.... dok mencangkung lama sangat... sebab tu lah jadi macam ni... Bukan skit akuarium yang aku cuci.. 3 akuarium tau dak.. tu yang jadi cam ni.. heheheh.... oklah kan.. sekali sekala lah katakan.. bukan selalu pun.... Tapi yang paling bestnya... ikan GUPPY aku dah beranak lagi 2 ekor... menjadikan angkanya dah mencecah 6 ekor... bermula dari 2 ekor asalnyaaaa... yahhhhoooooo...... Dan.. MY SWEET & LOVELY PARROT dan MR. KALOI... still sehat2 walafiat... heheheheh..... Hehehe... asyik gelak jer... Tengoklah aksi2 gila aku kat belakang time otw ke Penang ni... Suka hati aku menSNAP pic aku guna camera hp jer ni... Sometimes terasa macam tak betoi pun ada gak... Lepas geram lah ni... Almaklumlah.. jarang2 dok kat belakang... Jarang sangat2... Mostly leh aku kata kiranya macam tak pernah lah.. wakakakaka..... Tapi kan... actually aku snap pic ni untuk mms... then bila nak create something dalam N3 ni teringat lak pic2 ni yang sempat aku snap........ so..... apa lagi??? Nahaslah..... Hahaha... bukan bropa betoi........... K lah........ nak tido dah.................. niteeeeee...............

No comments: