Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 20, 2009

Coretan Kebosanan

jangan dok main2 tau....

heheh.... aku ni....


Aku still tak dapat nak cantikkan lagi blog ni.... heheh... banyak perkara yang perlu aku pelajari.... Tapi tak de pakar rujuk... heheheh... it's ok... Tak terasa nak buat apa2 hari ni... Awal pagi, lepas ziarah pusara arwah ayah with my famly accept ikhmal (sebab masih dok kat skolah).... terus pi makan... then pi umah paklong sebab nak bagi kad kawen abang (kl) mac ni.... Tak sure lak depa nak pi ke tak.... tapi famly aku insyaallah confirm sebab flight ticket pun dah ambik... malas nak drive... so, aku, mak dan eimien je yang akan naik flight.... aton pergi awal.. dan ikhmal.... tak leh join sebab dah tak dapat cuti dan time tu maybe dia baru je balik dari Kota Kinabalu Sabah... after daki gunung... heheheh.... all the best to adik...


Erm... agak kelam kabut skit esok... ada exam PTD... dah lupa kali ke berapa aku ambik exam ni... Tak harapkan LULUS pun... but, at this time aku nak jugak cuba pi even dah macam tau jer resultnya... Lagipun sentuh bahan bacaan apa pun tak... so macam mana nak lulus... Apa daaaaaa....

1 comment:

Jobove - Reus said...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
thank you