Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 24, 2009

Function KDYMM Sultan Kedah & Meeting With YB

Inilah function untuk hari ni....
buat kat ofis aku....
KDYMM Sultan Kedah...

Ucapan titah pelancaran

heheh....

antara jejaka pegawai2 macho @ PPAK

tak tau... kak nurin kena marah....
heheh.. acah jer nih....

masih menuggu kehadiran YB...

kami... sementara tunggu YB datang....

kak shila dan aku....


Sewaktu lepak2 ni.. teringin aku nak storykan perjalanan keje ku hari ni... hari ni... actually... office aku ada majlis yang agak grand jugak... even mostly kami tak terlibat dengan semua ni.. but still boleh masuk tengok dan makan2 juadah yang disediakan.. hehehe...... masing2 sibuk hari ni... at the same day.... banyak sangat yang berlaku dalam ofis aku.... banyak sungguh2.... majlis ni.... interview..... perjumpaan staff pd ppak with YB... meeting geng2 pegawai dengan YB (buat kat WISMA ni)... building baru.. hehehehe.... dan... macam2 lagi lah...... dan satu lagi hal yang lebih penting.... submit CR3 kat post office.... Heheheh... Dah habis...... Kalau tak betoi nanti... re-do balik.. wakakakakakaka......

Aku plak........... macam2 jadi........... tungging terbalik semua ada.... pendek kata agak kelam kabut lah............. Macam2 cite........ Majlis dengan KDYMM Sultan Kedah tu sekejap jer.... cuma agak frust skit sebab tak dapat nak join ambik pic... kat bahagian reference level 1.... sekejap sangat depa buat... Tak silap aku tu semua bahan2 dari Muzium Melaka... Yerlah sebab geng2 tu yang aku nampak.. van depa kat belakang building tu tak balik2 sampai lewat malam... bertungkus lumus betoi...... hehehehe..........

Hari ni jugak kami ada meeting dengan YB tapi buat kat Wisma Darul Aman.. building baru.. canggih ooo tempat dia..... heheheh...... lupa lak snap pic kat sana kan... aku cuma sempat snap masa kat dalam meeting room tu jer.........

No comments: