Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 21, 2009

Sesudah Menghadapi Exam PTD Gred M41







Salam..........

Keletihan dah hilang skit.... Hehehe... Walaupun aku sebenarnya langsung tak yakin dengan apa yang aku jawab tadi... tapi aku agak PUAS HATI... heheh.... sebab hari ni aku tak lari macam yang penah aku buat sebelum ni... But, post ni sesuatu yang ramai orang idam2kan dalam menjawat jawatan awam....


Ketika aku menulis blog ni.. teringat plak kengkawan aku yang semestinya tengah kepenatan dari membuat keje2 amal mereka tatkala perasmian PD di area Pendang... Dengan pakaian yang agak menyayat hati dan meruntun jiwa raga.... Heheheh... cun apa kan??? ops.... cite pasai PTD punya exam tadi.... aku lah manusia paling lewat masuk dewan.. sropa dewan tu aku yang punya.. dengan langkah yang tak reti nak tau malu, aku masuk buat slumber jer.... huhuhu.. soalan maths tak susah tapi aku menghentam hampir separuh gak lah.. wakakaka... mana ada masa... otak pun tak penah asah lama dah dengan bilangan nombor2 ni.. tetiba je aku kena mengira.. satu soalan seminit lak tu..... huhuhu.... HANCUSSSS..... tapi tak perlah... sja syok2 kan????


Sakit perut hari ni... Time rest for lunch tadi aku balik umah... sempat pejam mata lebih kurang 20 minit macam tu... Makan roti yang Aton beli kat FAIRY jer.... Senang... Mak tak masak pun.... sebab ada kenduri kawen kat lorong umah aku... Dah janji awalnya nak pi makan dengan Aton tapi sebab dia lambat sangat dan aku kena masuk dewan exam balik jam 2pm... so, aku sempat makan roti je habuan alas perut... Tu pun mujur sempat balik sebab aku jawab essay english 1/2 jam jer dari masa yang diperuntukkan selama 1 jam... Bukan sebab pandai mengarang.... hahahah.. tapi sebab tak dak idea... lagipun pendek jer dalam 200 - 300 patah perkataan... kelentong jer lah.. apa yer aku jawab tadi??? haa... pasal soalan berkaitan dengan SECURITY CAMERA.... heheheh.... bab2 camera ni aku pandai lah.. wakakakaka..... hantam sajalah!!!......


Balik dari DEWAN MAKTAB MAHMUD tu... aku terus ke destinasi aku.... JITRA.... ada hal skit..... Lepas selesai berurusan... balik umah... ujan.... walaupun ujan.... bahang panas tu masih ada.... sampai kat umah... penuh orang.... heheheh.... layan jap...... sampai depa balik....... then baru aku mula mengadap untuk masukkan sesuatu dalam entry ni........ Oh yer... thanx buat kengkawan aku yang setia jenguk2 kat my FP (http://mmasreena.fotopages.com/)... dan datang singgah dan jenguk2 aku kat umah baru ni... serba serbinya perabot masih lagi kekurangan... tak pandai nak susun... heheheh.... Actually.... blog ni aku baru ceburi jer..... dulu tak retilah... tak pandai.... minta jugak kengkawan ajarkan.... tapi selalunya tak dapat apa yang dihajati... huhuhu..... so, aku layari sendiri dengan ditemani oleh nyamuk2 yang main geget2 kakiku.... huhuhu... dan ini jerlah hasilnya yang mampu aku buat....... FP tetap sesuatu yang aku sayang..... Bukan berpindah terus tau... Cuma menambah bilangan umah... heheheheh........ Tak per kan kalau kumpul harta2 macam ni... Ni jerlah yang boleh mengisi kelapangan dan kebosanan aku di kala tak tau apa yang nak aku fikirkan... tak tau apa yang perlu aku isi selain tengok tv, dengar radio, main game, buat keje skolah.... heheheh..... actually... it's help me a lot...........


Oh yer.... malam tadi... aku makan Radix Fried Chicken (RFC).... tapi kali ni memang tak menyelerakan langsung.... huhuhu.... tak sedap... tak sedap..... tak kena taste langsung... huhuhu.. memilihya aku ni.. macamlah dapat habiskan semua makanan2 tu............ ok2... kita stop sini dulu... meh nengok pic2 yang sempat aku snap ni..... skit2 jer...... k lah.... till we meet in the next entry................ muaahhhhh.....

No comments: