Tuesday, May 25, 2010

PLANETARIUM @ MITC Malacca...

.
Hari ni.. 13 May 2010... Hari jadi aku yang ke... 32.. Muehehehe... Tak de rasa2 malu pun untuk bagitau... Dah tua pun kan?? Kekekek... So, hari ni plan asalnya lepas bekfast nak datang kat tempat ni.. Nak tengok tayangan 3D.. malangnya... dalam pengubahsuaian... So, tak jadi masuk.. Cuma sempat bergambar kat luar jer.. Nak bukak mata pun punyalah susah.. Panas terik ooo... Hehehehe... Tapi MELAKA memang amat cantik dan bersih... Hehehehe...
.








tua sangat ka wajah ni?? Muehehehehe.. dak pun.. paling penting orang selalu cakap aku ni adik kepada aton.... wakakakaka... nampak mudalah kiranya walaupun adik aku tu 5 tahun muda dari aku... (ahhh.. perasan lor)....
.




No comments: