Sunday, May 30, 2010

With CH ~ Makan GULAI IKAN @ Kola Kedah...

.
Pagi ni bekfast kat sini... Kat tempat gulai ikan temenung area kola kedah ni... Memang dah lama nak bawak CH makan kat sini... Selalunya tak berpeluang... Hari ni kan cuti... Mencuba2 nasib seandainya kedai ni bukak... Mungkin rezeki kami untuk makan kat sini...
.
Sepanjang hari.. hati rasa amat bersalah... Hati menjadi semakin kuat dan rasa... kasih sayang yang selama aku semai padanya kini semakin membuatkan aku yakin... Terima kasih atas apa yang telah diperuntukkan untuk aku... Sesungguhnya terasa bagai mimpi.... Ya... AKU SAYANG KAMU!!... Itu adalah JELAS....
.
pulut sambai ini sedap bagi aku.... Tapi tadi... aku tersentuh bila pakcik tu mai lap meja sambil bertanyakan apa yang aku nak minum... Bukan tak biasa orang2 tua datang order makanan... Tapi, jelas aku rasakan sesuatu tentang dirinya... Nampak terlalu LUHUR.....
.



No comments: