Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 8, 2010

Simple GATHERING...

.
Sebenarnya... hari ni terlalu malas nak kuar umah.. Sebabnya... Dari pagi aku kuar ngan mak.. Menziarahi pusara arwah ayah... Berlegar2 sekitar pekan Aloq Setaq... Cuci keta kat kedai murah RM5 luar dan dalam... pastu... Singgah lunch kat ATAP RUMBIA (mak yang belanja) dan pi umah Ina... Sembang punyalah lama... Lepas tu.. singgah kedai beli spring... Dan lepas hantar mak, aku pi kedai camera... Balik kat umah bz menguruskan hal keje sikit yang masih belum selesai... Uisshhh... Sungguh bz hari ni... Tapi sebab mak tak henti2 ajak aku kuar ke umah makcik pah.. nak bawak amen.. so, aku akur akhirnya....
.
Burpppp.. sungguh kenyang ketika berada di sana... Makan macam2... Tersandar kekenyangan.... Dan... sampai ke malam.. aku amat malas untuk packing barang2 nak ke KOLUMPO.....
.



















No comments: