Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 8, 2010

Test Using NIKON D90

.
cantik kan?? jelas kan??? muehehehehe....
.
Memang amat teruja kan?? Balik umah jer terus snap pic2 ni.... Konon nak try lah kan... Nak tengok kualiti gambar dia elok ke tak... Hehehehe... Ramai gak kengkawan aku yang tanya... Camera lama tak nak juai ker?? Uishhh.. sure depa tak tau perangai aku macam mana kan?? Susah sikit nak juai camera2 aku... Sebab tu CH selalu cakap... nanti buat pameran... bukak galeri... Hehehehe... Bukan apa sebenarnya... setiap barang2 yang aku miliki ada sejarahnya..... Ape2 pun.. aku amat berpuas hati memiliki camera ni.... Tembak sana sini... Muahahahaha... paling penting... camera ni adalah hadiah dari CH... Thanx sebab memahami.... Dan sering membuatkan diri ni BAHAGIA....

No comments: