Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 14, 2009

Berikan Aku Ruang Untuk STUDY.. Kekeke.. Saja Nak PSIKO nih...







Hai BLOGGIE.....

Hari ni.... malam ni... aku kembali lagi ke sini untuk mencoretkan apa2 yang aku rasa aku nak luahkan.... Esok.. aku akan berjalan jauh... meninjau dan mencari sedikit ketenangan untuk examku yang akan tiba bila2 masa jer ni.... huhuhuhu.. bersediakah aku??? Dan mungkin jugak BLOG dan FP aku akan berkubur buat sementara waktu.... Aku tak de kemudahan nak access INTERNET... Mulanya ingat bila ada broadband aton tu aku leh guna kejap.. but MALANGnya.. coverage lom sampai kat s/alam tu.... Heheheheh.... Doakan kejayaan dan paling penting kemampuan aku untuk menjawab soalan2 yang diajukan dengan tenang... tak nak jadi macam test hari tu.. Menghentam keromo jer.. dan subject tulah yang adakalanya buatkan aku sedikit risau sebab tak de carry mark yang boleh aku tengok2 untuk pastikan macam mana nak score for final nanti.... So far.. aku dah buat yang habis baik setakat kemampuan aku yang bukan dalam kategori pandai sangat nih.. heheheh.....

Selalunya aku dengan Kak Dilla akan ke sana sama2... but for this time aku sensorang jer... Aku mesti akan rindukan BLOG dan FP aku.... Huhuhuh.... By the time aku wrote down dalam blog ni... aku masih lom packing apa2 pun lagi.. dan sebab aku pun rasa macam tak bopa sehat jer.. so aku just clear2kan dan buat sedikit persediaan bagi menghalang penjenayah2 yang cuba menceroboh ke FP aku tu.. heheheh.... Oh yer.. dalam dok buat2 benda ni.. sempat jugak aku menjenguk dan buat apa2 yang patut dalam facebook aku.. dan the result is....

Murni telah menghitung tarikh lahirnya dalam tahun Islam.

Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 5 Jamadil Akhir 1398 Hijrah iaitu jatuh pada hari Sabtu. Maksud : Bulan kedua musim panas. Jamada, juga bulan yang lain juga lebih sejuk, yang membawa maksud telaga menyejuk adalah suatu yang biasa ketika itu. Sifat : Mempunyai watak yang berani, menghormati orang lain. Anda mempunyai pelbagai kebolehan dan kebijakkan. Apabila anda tahu bahawa anda salah atau keliru, maka anda mudah mengakuinya. Tetapi, bila anda tahu yang anda benar, anda akan tetap mempertahankan pendirian anda dan tidak akan mengaku kalah. Semasa kecil, ibu bapa anda perlu mendidik anda dengan baik agar sifat-sifat anda yang baik itu terserlah. Jika betul didikannya, semasa dewasa nanti anda akan menyenangkan kedua orang tua anda.

Heheh.... dah lama nak tau aku lahir hari apa.. hari sabtu rupanya.. tapi kan... no 5 tu aku suka.... ada persamaan dan kebetulan lak.. kekekekek..... Oh yer... tak nak tulis apa2 dah.... aku tak larat lah... nak tido awal lah malam ni.... esok dah nak berkemas2.... just nak bawak buku2 skit.... pakaian untuk beberapa hari... iron.... laptop..... erm... broadband?? (tak leh pakai so tak bawaklah).... pastu apa lagi ek??? dan paling penting duit secukupnya......... nak bertolak kol bopa not sure lagi... sebab aku sendiri yang akan handle diri aku..... hehhehe.......... byeeeee...... tunggu tau untuk tau cite2 aku seterusnyaaaaaaaaa bila aku balik dari s/alam nanti..........

No comments: