Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 5, 2009

Di Petang Ahad Yang... Ntah lerrr......

“A GIFT IS MORE THAN SOMETHING BOUGHT AT A STORE…. THE PERFECT GIFT EXPRESSES THE LOVE ONE HAS FOR SOMEONE SPECIAL, REPRESENTING THE UNIQUE AND BEAUTIFUL CONNECTION BETWEEN TWO PEOPLE”………
kalau dia tinggi skit lagi... sama besar dengan aku dah..
hehehehe...

Nama dia.... 'BROWN'... Ok tak??? sebab kulit nyer kale BROWN...

Salam to all BLOGGIE....

Ketika jari jemariku baru menapak atas bait2 huruf kat keyboard ni... aku baru je sampai dari S/Alam.... Alhamdululillah.... aku selamat sampai ke umah dengan amannya.... Balik jer... terus masukkan semua barang2 yang aku bawak ke dalam bilik... Macam sekejap sangat rasanya.... aku dah completekan session class aku yang terakhir sebagai student part 01 @ kampus puncak perdana UiTM s/alam.....

Cite pasal malam tadi.. after shopping2 kat Subang Parade... Kedegilan aku membuatkan aku dan Kak Dilla tersesat dalam kelam malam dan lepas hujan area Subang... Ntah mana2 masuk ntah.. Kononnya kurang percaya keadaan teknologi NAVIGATORku.. Hehehe... akhirnya dalam jangkamasa yang suppose cuma 15 minutes, jadilah 45 minutes... But.... after this, aku akan terus mempercayai keupayaan NAVIGATORku... (bunyi macam ayat berlagak ni)... kehkehkehkeh.....

Aku kebetulannya, malam tadi nak makan kat KANDANG jer... (tempat ni bagi sapa2 yang taulah namanya..).. but.. please dont ask me.. naper dia orang pangge tempat tu macam tu.. heheheh.... aku mana tau.. ni pun lecturer aku yang bagitau dulu masa kami semua mendaftar dulu.... dulu fakulti aku kat main campus dalam UiTM... But, kali ni... bila berpindah ke sini... aku agak terkejut skit sebab tempat dia dari main campus agak jauh.... kalau tak de transport.. taklah semudah yang disangkakan.... Kalau tak senang jer.. taklah macam sekarang ni.... Nak kena drive once a month.... mulanya bersemangat... but bila dah selalu2 sangat.. sometimes tu rasa macam penatlah gak.... heheheh.... but.. DEMI SEBUAH KEJAYAAN... cewah ayat.. menakutkan!!!.... Ops... sambung balik... tak jadi makan kat KANDANG sebab guruh punyalah kuat.. hujan lebat tak sangga.. heheh... so, aku penakut sangat drive dalam hujan tambahan lak bila tengok kilat sabung menyabung.....
Oh yer.... Alhamdulillah.... Bila dapat result assignment baru2 ni.. kedua2 assignment dapat A... Yang paling tak sangka tu assignment aku yang TEBAL sekali tu score A gak... with 'GOOD' comment.. kekekekeke... But tak delah THE VERY... Just GOOD jer... Assignment yang hantar time malam dan tinggalkan kat lebry tu lah.... Mana nak sangka... aku buat lain bidang terus dari term2 yang aku pelajari.... heheh... ngade2 nak buat tajuk AEROSPACE... Mujur leh score gak.... Minta2 lah aku dapat result ok for this semester.. dengan kemalasan dan keadaan kelam kabut aku ni.. Dengan keadaan laptop aku yang selalu pening2 lalat tu... But until now.. aku masih ada 3 lagi assignment yang masih pending.... Dengan erti kata lain... tak buat lagilah.. SENANG kan?? Ngaku jer......
dapat gak ambik sehelai baju ni.... nak pakai baju ni masa pi examlah...
nak buat semangat ni.. huhuhu..... AMIN.. moga2 ada masa nak baca buku..

Hehehehe... FINAL EXAM is coming.......... Takut gak ni... Mostly member2 sekelas aku dah ambik cuti lebih kurang 1 week for study relief... or study week... aku ni tak tau lagi macam mana.. rasa2 macam keje banyak jer... huhuhuhu.... payah ni.. risau pun ada.... Dan ada antaranya nak ke sana awal skit untuk study.. ish2.. PSIKO sungguh ni.. But, for me.. aku lom decide lagi... yang penting sekali lepas habis jer jawab paper petang tu... aku nak beli baju kat MS READ lagi.... (untuk orang2 size macam aku jer tau)... kekekekeke.... dan dengan kedai kasut MOD tu aku terbekenan satu kasut lak dah... huhuhu... tunggu sat!!!... i'm coming.... Yerlah lepas ni nak kena tunggu next sem lak barulah aku sampai ke sana lagi... kekekek..........

ok2.... sampai sini dulu nak cite2.... nanti ada masa leh sambung lagi.....

No comments: