Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 1, 2009

Tetiba HATI Terdetik.... APRIL FOOL....



Salam BLOGGIE....

Even mata pun macam dah kuyu sangat2 time ni... But aku cuba gak gagahkan diri untuk wrote down something.... 1st APRIL 2009.... Huhuh... cepatnya masa berlalu kan??? Dan sedar tak sedar.. aku dan kengkawan seangkatan dengan aku dah nak menghabiskan semester PERTAMA yang begitu mencabar buat aku tambahan pulak time2 sekarang ni.... MasyaALLAH.... Dugaan HIDUP semua ni.... Ape2 pun... aku tetap masih dapat menjalani kehidupan seperti biasa..... Makan cukup... Pakai cukup.... Walaupun tak salin kerap macam dulu sangat kan... heheh... dan yang tak bropa cukup ialah TIDO.... RINDU lak zaman2 dulu yang penuh dengan tido yang cukup tu.... hehehehe...

What's going on today???? Hari ni... ada taklimat BLOG kat ofis aku.. Taklimat yang dah lama tertangguh... Kiranya dari akutak pandai langsung tentang hal2 BLOG ni sampai lah hari ni baru mula buat.... Dan Kak Dilla yang sememangnya dah TERROR dalam hal2 ni.... mula menunjukkan bakatnya... heheh... kira aku ni kategori JUNIOR dia lah.... yang kalau buat keje skolah... mata KUYU jer... but kalau buat BLOG.... layan sampai esok pagi pun tak per..... But macam aku pernah cakap dulu2.... I STILL LOVE MY FOTOPAGES.... BLOG ni lebih banyak menjadi tempat curahan perasaan aku dan waktu2 santai yang aku luangkan untuk kepenatan kepala otak aku ni....

Baru kejap tadi dok YM ngan Kak Shima.... Cakap tentang hal group presentation aku.... hihihi... macam2lah.... aku bukan paham sangat.... But.... dalam masa yang agak singkat aku berjaya siapkan dan post (by email jerlah) kat kak shima... cuma citation lom buat lagi.... Tetiba jer mak lintas depan bilik aku.... then terkeluar soalan dari dia.... NI BILIK KE STOR??? Wakakakakaka.... Haaa.... dah jadi STOR dah pun bilik aku ni... huhuhuhhu..... Atas katil bersepah dengan buku2 dan nota2.... bawah bersepah dengan beg2.... alahai... apalah nak jadi dengan aku ni??? ishhh.. aku ke ni??? Tak larat lah.... Letih amatsssss..... But aku tetap nak luahkan perasaan gundah gulana aku kat dalam ni............

Tetiba jer teringatkan zaman2 kegemilangan aku dulu masa kat UiTM.. kekekekek... GEMILANG ker aku??? Cewah... daklah... saja terfikir dulu aku macam ni ker??? rasa2nya bilik tak delah jadi STOR macam ni... ekekek.... haaaaaaa... jap lagi aku kemaslah... bising jer... cewah2... (ngata kat diri sendiri ni)... heheheheh.....

Haaaa.... dah masuk bulan APRIL dah... Kejap jer kan???? Cepatnya masa berlalu.... Kalau masa dolu2.... mesti ada something yang terjadi bila menjelang APRIL FOOL ni... tapi la ni bila dah tua2.. mana ada sangat benda2 ni.... smua orang bz dengan keje sendiri jer kan???? kekekekeek.... Ishhhh dalam kepala ni dok ingat macam2 ni..... oh yer... esok nak kena pasang wyper baru... nak kena pi cuci keta.... pasai.... KOTOQ BANGAT dah keta aku.... sampai tak nampak SHINING dah.... huhuhu.... Macam MENTERI2 dah aku ni.... lama2 terjelepok PENGSAN... Mana ngan keje... study... meniaga.......... TOLONG..................

Ok2.... nak pi mengemas dah ni..... nanti kena marah oleh CIK MURNI.... Dia bukan boleh tengok ni... MIGRAIN nanti.... heheheh....

No comments: