Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 23, 2009

Damailah AKU di sini.........








Salam....
Hari ni, kat office aku ada function... Majlis Perasmian Sambutan Hari Buku dan Hakcipta Sedunia.... Majlis ni pun aku tau bila aku datang office hari Isnin awal minggu ni.. Dan macam biasa... task aku bermula... Hehehe.. Paling melucukan... pagi tadi aku baru prepare skrip... Function lak mula kol 930... Alhamdulillah.. even kelam kabut but semuanya berjalan seperti yang dijadualkan.....







Dan pagi ni jugak kena post assignment yang paling menakutkan.. iaitu TERM PAPER and ANNOTATED BIBLIOGRAPHY.... Kena post pagi2 gak sebab petang tak sempat.... Kalau post petang alamatnya sampai Sabtu dan aku dapat O lah.... Huhuhu.. Ngeri!!!! So disebabkan aku terpaksa dok je kat dalam auditorium tu.. so Kak Dilla lah yang kuar mengeposkan assignment2 kami tu.. TQ for Kak Dilla... Ape2 pun berserah jerlah.... Takat tu jer termampu untuk aku buat even ada gak yang salah skit2 sana sini.. After binding baru perasan semua tu... So, redha jerlah..... Beban aku semakin berkurangan.. dan yang paling tak bopa best aku ada 1 lagi pending assignment.. Sebenarnya aku dah buat tapi tak rasa confident sangat.. Ingat macam nak post jer tapi sebab due date dia lambat lagi.. so biarlah... aku simpan dan betulkan dulu.. Kalau dah tak de masa baru kira lain.... Lepas ni banyak perkara nak kena fikirkan lagi.. Next week ada 1 lagi function yang menanti aku berkenaan dengan JAPAN FOUNDATION.... So, after tu dah masuk MEI.... Kejapnyerrrrrr...... Huhuhuhu.............

Rasa macam nak TIDO jer............... Ngantuknyaaaaaa......... Balik umah kena buat banyak keje lagi ni... Lipat baju.... Kemas buku2.... Sakit dah datang ni.. Macam2.... Oh yer... beli baju kat BABY AIDA... But dia baru mencecah setahun.. Aku belikan baju for baby age 3 tahun coz rasanya macam muat2 jer baju yang age 3 tahun tu dengan dia pun... kekekekek... MONTEL!!!!..... But comei sangat2.... Amen dah dapat baju UPIN dan IPIN... Seronok sangatlah tu sebab apa yang dia nak dah dapat.... heheheh........

Betullah.. tak larat sangatlah hari ni.. Badan sakit2..... Kaki pun sakit... Perut sakit... Kepala.. huhuhu... normallah tu.... Mau idaknyer... setelah habis exam... terus masuk keje dan kalut2 dengan ISO, hal2 ofis dan paling penting sropa nak pengsan... Dengan ANNOTATED BIB aku tu.... Menahas dan kisah2 yang menyayat hati dan perasaan jer tu....... Ni lah pertama kali dalam hidup aku terasa betapa bebannya nak siapkan assignment tu.. Macam leh meninggal donia pun ada......... Dan esok.... Nak pi menjenguk ayah............. lama dah tak pi.. last week tak pi sebab aku bertolak awal ke s/alam... so, esok kalau tak de aral melintang aku nak menjenguk arwah.... InsyaAllah............

Oklah.... ada apa2 lagi kite cite di lain entry...... nak merebahkan minda aku yang terlalu sarat dan penat sangat ni.................

No comments: