Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

Hujan Di Luar dan Dalam Kamarku.... Cewah.......

uishhh... ni pic muka aku paling MAHAI ni..





Kat luar… rasanya masih lagi hujan renyai2…. Masih bersisa lagi hujan lebat petang tadi…. macam hati aku jugak…. Seram sejuk jer…. Bulan depan genaplah 3 tahun sejarah kegemilangan aku masuk hospital akibat DEMAM… Hehehehe…. (meaning selain injured hal2 yang selain dari demamlah… without operation or maintenance area)… Bahasa medic plus ngan technical sket ni…. kekekekeke….. dan kali ni… dan hari ni dah masuk hari ke 5 or 6 aku sakit tekak…. Dan ditambah lak sakit mata… (bukan sakit mata akibat sakit mata merah tu).. tapi sakit mata sebab menahan kesakitan… hehehehe… ni kira leh dok ngarut2 dalam BLOG ni masih WARAS lagi lah…. Bahaya aku ni… kalau sakit2 kepala macam biasa tu dah menjadi teman sepanjang hidup aku… but… kalau aku sakit (DEMAM) jer… boleh terlantar 4-5 hari atas katil… (macam nak meninggal lak rasanya)… huhuhuh…. Lom sedia lagi nih….. Ish… terbayang2 saat aku dimandikan atas kerusi roda… kekeke… macam tak caya jer… nak bangun pun orang papah.. (dahlah BERAT).. kekekekek…. Tu lah… orang kata selagi ajal belum sampai, hidup mesti diteruskan… Kan??? Betul!! Betul!! Betul!!....

Hari ni… meeting..meeting.. dan meeting…. Kena marah… coz… alasan biasa… tak buat surat…. Heheh.. terasa macam budak skolah lak bila kena marah dengan boss aku…. Hihihi…. Dulu suma takut kat ayah… mak.. cikgu…. Exam… dan kadang2 benci kat doctor sebab selalu asyik kena cucuk, makan ubat…. Tapi lately ni ngeri bila sampai time2 nak meting… nak jawab peksa…. Heheh.. tua2 macam ni pun penakut pait lagi kata orang kedah…. Tu yang malas makan ubat… kalau makan ubat, tetap melarat macam tu gak.. But sekarang ni bawah kelopak mata aku sakit arr…. Nak bukak mata pedih lak rasanya… huhuhuhuh….. nangis lagi….kekekekek…. Dan, geram punya hal… terus pi ambik ice dalam peti ice dan minum dengan air Nescafe… haaa… BUAT UBAT… Ubat sakit kepala dan batuk… kekekekeke… Ok dak idea ni… Cuma kacang jer tak jumpe… kalau tak mesti dah hilang sakit tekak aku ni… PADAN MUKA AKU!!!!!!........

Pagi tadi meeting MKSP + ADMIN sekalilah…. Petang lak meeting KMK/ICC…. Petang lagi meeting gak…. Tapi bukan meeting… but plus perdebatan…. Tapi aku kalah… tu yang nangis tu… hihihih.. KEMEMEH…. Tak per arr…. K lah… nak tido dah ni………………… Keje skolah langsung tak buat…. Tak pandang… tak jeling… PONAT lah…. Byeeeeeeeeeeee………….

No comments: