Thursday, April 30, 2009

My LAST DAY @ MHP...









Salam to all BLOGGIE....

Saat2 ni... fikiran macam runsing jer... heheheh.... walaupun dah kena tukar bahagian.... tapi HATI tetap rasa tak seronok... Aku sayangkan bahagian ni sebenarnya.... Hari ni dah masuk ke hari2 terakhir bagi penghujung APRIL... Cepatnya masa berlalu... Pejam celik.. pejam celik... dah masuk bulan ke 5 dalam tahun 2009.... Dan even banyak yang kenangan2 indah2... sedey2... marah2... perangai tak betoi.. gila2... sewel.. mereng... dan macam2 lagilah yang sewaktu dengannya.. HIDUP MESTI DITERUSKAN.... Ishh... betoi2 tak sangka... sekejapnyer aku dah dok kat bahagian ni masuk 3 tahun 1 bulan... Lama ooo... dan selama 7 tahun aku dah berkhidmat di bawah PPAK... Dunia yang indah sebenarnya walaupun kekadang tu memeningkan kepala.. dan memenatkan... But... adat kejelah... sesekali terfikir... aku memang SAYANG sangat2 kat ofis aku ni.. kengkawan ok... environment ok... (kalau yang tak ok skit2 tu biasalah kan... mana ada yang PERFECT)... hehehehehehe............

Esok dah masuk MEI............. MEI tu bulan 5......... hehehe......... Menarik2.... aku kan suka 5.... So mestilah aku suka.... Sekejapnya masa berjalan.... sedetik demi sedetik meninggalkan kita perlahan2.... dan MEI ni banyak perkara yang mungkin akan menjadikan 1 perubahan besar dalam hidup aku..... Huhuhuhu............ ntah apa2lah aku ni................... oklah... sekadar nak coretkan apa2 yang terlintas jer ni........ oh yer... satu lagi nak khabarkan..... IKAN KELISA ku dah meninggal donialah.... pagi masa aku balik dari KL hari Selasa baru2 ni.... Huhuhu... Baru jer dok dua-tiga hari... dah meninggal.. sebabnya.. adalah kesalahan aku sendiri.... Oksigen ROSAK... tapi malam tadi dah gantikan dengan yang baru.. Cuma tak tau ikan apa yang aku nak masukkan dalam tu... Ikan GUPPY jer kot rasanya... huhuhuhhu........... Ok2... sambung nanti... nak sambung mengemas balik ni... meluat tengok barang2... penat2... plus SAKIT PINGGANG semua ada.... huh!!!!!!!!!...............

No comments: