Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 7, 2009

Hari FACEBOOK SeDONIA........




Kesakitan tekakku semakin menjerit2… Nak cakap pun malas…. Nganga luas2 pun sakit… Ni dalam dok jaga ni tetap sakit gak… sesekali terasa macam luka lak… huhuhu…. Malam2 badan panas jer.. demam kot… nak telan ubat lak… (aku ni ada masalah skit).. kekekekek…. Bukan takutkan ubat… but.. ubat tu tak LUT ngan aku…. Wakakakakaka……. Tapi janganlah jadi time2 macam ni… tak sampai 2 minggu lagi nak final exam ni… Menguji KESABARAN sungguh…

Hari ni hari FACEBOOK sedonia… aku sebenarnya tak suka ceburkan diri sangat2… nanti aku terlebih pandai dari orang len…. Cewah….. payah2….. Heheh.. but oklah gak kan…. KEJE SKOLAH tak payah dok buat.. asyik dok ngarut2 jer dengan benda2 macam ni.. Huhuhuhu….

Kat luar gelap gelita… Tadi pi ambik Chaq kat epot (baru jer balik dari buat UMRAH).. so sepanjang perjalanan nak hantar dia tadi aku tak perlulah bukak radio sebab dia bercerita sepanjang perjalanan balik… heheh…. Macam2…Hujan separuh perjalanan lepas tu macam ok balik bila sampai depan ofis aku ni…. Hujan dan stop… Haaaaaaa… macam tulah kira2nya…

Hari ni aku cuma siapkan claim… memandangkan duit semakin susut ni…. Baru teringat nak buat claim sana sini.. kalau time ada duit.. jeling pun tak nak.. kekekek… cewah…. Dari malam tadi lagi aku rasa macam KOSONG jer hidup aku ni… Naper ek??? Macam tak best jer… selalunya tak macam ni pun… mungkin jugak ada something yang tak kena… It’s ok… saja jer nak luahkan apa yang aku rasa sekarang ni………

Perut lak berkeroncong… Mulalah teringin nak makan macam2.. teringat keropok… kalau goreng dan cicah dengan sos sedap ni… tambahan lak dengan keadaan dan cuaca macam ni…. Esok pagi, aku ada meeting awal2 pagi jam 8… Meeting MKSP for MS ISO… Eeeeeeeeee…….. Ntah kol berapa habis ek?? Aku pun tak leh nak bagi komen on that… (sebenarnya tertakluk kepada keadaanlah)… but kalau my BIG BOSS yang mempengerusikan meeting tu.. selalunya lama gaklah kalau dia tak de apa2 yang urgent untuk disettlekan…..

Oklah… jam pun macam dah nak dekat2 kol 5 ni… aku nak settlekan keje2 aku yang dah tinggal tak banyak mana sangat…. Coz esok pepagi kena attend for meeting… kekekekek… Rindunya nak minum tea ice………. Huhuhuhuhuh………

No comments: