Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 2, 2009

Mei Menjengah.........

Salam....
Mulanya PANIC gak bila BLOG aku tetiba tak leh nak bukak... So... searching punya searching.. at last dapat jugak solution macam mana nak elokkan kembali... Huhuh.. Ntah apa yang menyerang???... Mujur leh buat gak... Kalau tak terpaksalah aku ucapkan SELAMAT TINGGAL pada BLOG aku ni.......... Ok2... sambung lagi nanti... Hari ni... hari yang paling bz.. coz aku berjaya mengIRONkan baju2 kerja ku untuk tempoh yang agak lama iaitu for 2 weeks... tetiba lak mood rajin menimpa2... biar berpeluh.... but aku puas hati... Saturday... plan nak ke office kemas2 bilik dan apa2 yang patut... but, totally cancelled... sebab esok nak COTI2 MESIA... Ke mana yer??? Heheh... kalau sempat, aku update nanti... tengok dulu... BROADBAND P1MAX ni leh sampai tak kat kawasan aku nak pi nanti.... Fuhhhhhhhh... lega!!!!!!!! Release my TENSION........

En. Brahim bagitau yang dari INTERNAL SOURCES about my result for 1st sem @ UiTM Shah Alam dah digembar gemburkan... So far 90%, semua kengkawan lulus... dan about 10% jer yang dok atas pagar... Huhuhu.. Biar betoi... but leh percaya ke romous ni??? Wei... Jangan tipu tau.... Tak baik ooooo..... K lah... dah lewat bangat ni.... Nak tido lah... Esok sambung corat coret lagi.... Kot2 lah leh update blog time berehat2 kat tepi pantai ker.. kekekek... who know's???? ok2.... Penat buat assignment upahan tadi... kekekekeke.... Cari pendapatan lebih.... Nak beli barang keperluan nak blajar.... huhuhu... Sedeynyaaaaaaaaa............... Byeeeeeee................


***
Dalam hati..... Huhuhu... SAMPAI HATI.......

No comments: