Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 30, 2009

Lapangkan Minda Jap....




Hai kengkawan....

Aku mula menatap indahnya senyuman di wajahmu... membuatku terdiam dan terpaku.... eh2... apa ngarut2 ni??? Hehehehehe... meaning aku menatap BLOG aku ni even penat balik dari KL lom habis lagi.... Masih banyak berSISA lagi... Bukan aku kalut nak checking for my HOMEWORK... tapi dok mengadap benda ni lah... Yelah... THE WAY I AM..... Dalam dok golek2 atas katil aku ni.. dalam DUNIA KECILku yang aku ibaratkan SYURGA aku ni.... Aku terfikir tentang HOLIDAY yang ala2 HOLIDAY dan tak HOLIDAY sangat tu... Ada saat2 yang MEMBAHAGIAKAN aku.... MENGHARUKAN aku.... MENGHILANGKAN TENSION aku... dan... kadang2 GERAM gak dengan perangai ADIK AKU si ATON tu... Hehehe.. GARANG!!!..

Ape yang aku nak cakap yer??? 1st sekali.... TQ VERY MUCH to my CH... Sebab banyak sangat tolong aku.... Dalam kekalutan aku dan ketidakfahaman aku tentang selok belok KL ke SA, akhirnya dia offer untuk tolong dan teman aku submit my KEJE SKOLAH to PUNCAK PERDANA... Even terpaksa mengharungi JALAN JAMP... Terpaksa penat melayan karenah BURUK dan COMOTSS aku ni... Tapi dia SLALU ADA untuk aku........ TQ... Macam mana nak balas....???..... Tak tauuu.... Erm... macam mana yer??? Huhuhu... TAUUUUUUUUUU....... Nantilah... beli gula2 jer lah.... Nak beli sourvenir mahai2..duit abih shopping dah... kekekekeke..... Acah jer............... TQ arr.... TQ banyak2... Len kali tolong lagi tau....... Tima kaseh...................

Dalam kepenatan aku malam ni.... Dalam keadaan aku yang betul2 tak larat.. Baju belum iron... keje skolah langsung tak tengok.... Aku tetiba terfikir... Penatnyaaaaaaa.... Nak kena ke S/Alam lagi Jumaat ni..... Huhuhuhu... Aku dah letihlah... Mujur sepanjang tadi on d way balik, ATON yang drive.... Sekejap lak tu sampai... (kalau sampai surat saman... sapa yang nak bertanggungjawab tu?? huhuhu).. LU PIKIR LAH SENDIRI ATON... Wakakaka.... Awal2 lagi masuk je lepas Sg. Buluh... Kepala aku dah terlentok sedap jer kat cermin keta sebelah kiri... Almaklumlah... selalunya sebelah kanan jer.. Wakakakaka... Ngada2!!!... Nak kena sekeh kepala ngan ATON buat lah macam tu..... Heheheh.... Cuma tersedar lepas dia suruh aku bukak CD kegemaran nyanyian BF dia... IBNOR RIZA.... Haa.... ANUAR ZAIN jangan ambik yer... aku booking lama dah............ Kekekek (adalah ni yang akan kutuk aku ni).. huhuhu.....

Bertolak dari THE LEGEND HOTEL jam 130pm.. dan sampai kat A/S jam 530++pm macam tu.... Laju kot dia DRIVE.... Aku tak kisah.. asalkan SELAMAT SAMPAI... Amin.......... 3 malam jadi orang KAYA sat... pastu balik jadi MANUSIA BIASA... Yang tido berbantalkan perut TEDDY BEAR KESAYANGAN AKU.... Ada nama ooo (eh.. tak leh cakap).... Hehehehe.... Tapi bukan nama COMOT lah.. Dia tak comot macam owner dia..... But dia selalu kena BELASAH ngan aku gak kalau gaduh2... Ingat aku tak gaduh ngan teddy ker??? Kadang2 lah.... But bila aku menangis or aku sedih... Aku cari dia gak... heheheh... Oklah... ada masa nanti aku update BLOG dan FP ni dengan cite2 percutian aku.... but... hari ni... saja nak note down cite skit2 jer... pasalnya... b4 tido.. b4 mandi.. nak lapangkan minda jap..... ok....... ADIOS!!!!!!!!

No comments: