Thursday, March 18, 2010

ARIANI Lagi......

.
Seperti biasa... SALE lagik!!.. Harga merudum turun.. Dari dulunya RM60/sehelai... pastu RM48, pastu RM36.. dan sekarang RM60 untuk 2 helai... Huhuh... Jeneh perangai nak membeli sama... Kirim lak lagi 2 helai kat Kak Dilla... Ntah bila aku nak pakai dan nak dipadankan dengan baju mana, aku pun tak tau.... Kekeke... Tak per.. hobby mengumpul kan... eh... bukan aku saja tau perangai macam ni... kengkawan aku pun... ngeh3x..
.
Owh... Dah cukup 5 hari aku bekerja untuk seminggu ni untuk memakai tudung ariani PRINTED ni... So, minggu depan kembali kepada yang asal laaa.... Hehehe... Tapi all these printed yang CH aku belikan or hadiahkan dari berbelas2 helai itu... CH, Tima kaseh ye....
.

erm... kale HIJAU LUMUT ngan BIRU TERANG...
.

No comments: