Sunday, March 14, 2010

TEMAN Sepermainan Saya....

.
Gambar yang diSNAP malam tadi.... Tak pasti naper perlu memilih tajuk entry seperti ini... Tapi ini adalah kisah benar aku... TEMAN SEPERMAINAN SAYA... Kalau ada dia... Aku terus lupa akan kesakitan kepala, kesakitan hati dan jiwa.. serta kadang2 lupa jugak nak buat keje skolah... (hehehehe.. opss.. jangan dijadikan alasan occay!!!)... Bermain dengan dia.. rasa macam hati ni lega sangat2... Hehehehehe...... Comei2!!!....
.
Dia... takut sangat kat ATON... Takut jugak kat IKHMAL.... Kekekeke... Kedua2 mereka suka usik tak padan2... macam manalah budak ni tak takut...... Sebab itu aku cakap aton macam giant.. ikhmal macam orang minyak... wakakakaka... Gurau jer tau..... Jangan marahhh arrr.... Fuhhh... Kena belajar untuk menjadi sedikit lemah lembut untuk menawan hatinya......
.
oh yer.... sedang mengangkat tangan bila aku tanya... sapa nama AIDA angkat tangan... So, dia jawab.... YA!!! Tanda mengaku itu adalah namanya... Hehehehe... Amat terhibur!!!...
.




adoi!!!... MIMI kena cubit..... warrgghhhh!!!....
.


No comments: