Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 19, 2010

WEDDING HANI (Staff PPAK) & FIRDAUS ~ 18032010...

.
Actually, majlis ni berlangsung pada 18 March 2010.. Cuma hari ni baru sempat nak masukkan dalam ni... Sebabnya tertido kesakitan malam tadi..... Demam... sakit perut dan sewaktu dengannya... So, just masukkan entry tentang wedding opismate aku untuk tatapan kengkawan aku yang lain.... Pengantin perempuan... keje kat PPAK... dan pasangannya aku tak tau... Heheh... Ok2.. layanzzzz...
.
sama cantik sama padan..... tapi aku nampak comel jer depa ni....
.




hidangan meja pengantin... sempat jugak snap before aku pi ambik makanan... hehehehe...
.


owh.... banyaknyer.... tapi lauk leh tutup nasik lahhhh... sedap2... nyum3x....
.

staff PPAK yang meramaikan majlis.... =)
.

aku.... kak shila... dan kak min....
.



unique.... durian ni diperbuat dari kertas rasanya.. tapi isi dalamnya aku tak pasti lah apa bendanya....
.






Kak Min tersengeh2 lepas habis bergossipping... chipping2x.... heheheh....
.


ohhhh.. ni paling mahai ni.... ayaq nyioq cina.... kekekekeke.... kak shila tak leh minum ni......
.

No comments: