Wednesday, March 17, 2010

The Happiness TIME.....

.
Hari ni... agak kelam kabut dengan pemprosesan majalah LINCOLN... Tolong bahagian MHP ni sebab lama sangat tak terproses... Mujur ada dua orang adik yang kena masuk kat dept aku hari ni... Depalah yang tolong settlekan termasuk dengan AZWAN.. Dan jugak staff aku MURSHIDA.. Oh..RO ZAIHAN pun yang tolong taip senarai DDC... Dan satu file statistic yang january punya ntah kat mana aku sorokkan folder dia... Cari dalam lappy tak de... dalam pendrive pun tak de jugak.. Huhuhu... Ntah mana salah letaknya.... Tapi hari ni bz sesangat.. ditambah lak dengan keadaan diri yang kurang stabil... Tapi sempat lah bergambar banyak2 macam ni... Time rehat tau.... Hehehehe... Tak de curik2 time keja aaarrr....
.
Tapi paling dahsyat aku sakit kepala siang tadi... Tetiba jer panas satu badan... Hahaha... selalu macam ni... Kekekeke.... =)
.

.
























No comments: