Sunday, March 21, 2010

Tidak SELESA......

.
Memang..... Hari ni aku tak terdaya langsung.... Tak larat sangat2 rasanya.... Tapi... kalau stay kat umah pun, lom tentu leh buat apa2.... Nak balik... tapi macam kat umah panas jerk... Atau, aku akan terus tido dan tido... Same gak kan??? Tak berfaedah langsung.. Owh.... Dan sekarang ni, bukan saja sakit perut, sakit kepala... sakit semua2 pun ada..... Time rehat ni.. nak pi mana pun tak tau... Nak buat satu keje yang berfaedah pun, tak jalan langsung.. sedeynyer.... Tak laratlaaaa... :'( ....
.





.





.

No comments: