Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

Dugaan~NYA....

.
Baru pulih sedikit dari rasa sakit yang teramat sangat.... Baru lepas menangis menahan kesakitan jugak.... Baru rasa sedikit tenang bila kesakitan aku redha.... Bila dipaksa untuk ke KLINIK, aku jadi takut... Macam2 terlintas dalam hati.... buah pinggang... gastrik... appendix... dan segala mungkin yang berkemungkinan... senggugut?? aku tak penah rasa macam ni sebelum ni... Maunya aku tak takut.... Ubat dah telan berpapan2... Tapi still rasa sakit lagi.. macam mana???
.
Balik keje tadi, terus mandi.... pastu... tido... bangun tido.... kesakitan tahap teratas sekali time tu.... nak bangun pun tak terdaya... sms ATON.. carikan ubat untuk aku... Tika itulah air mata mencurah2... Huh.. sungguh sakit... terlalu sakit.... Sakit dalam keadaan ditidurkan tak sama dengan sakit yang aku alami waktu itu....
.
Bila time menahan kesakitan tu tadi, mata dah membengkak.. hasil dari tangisan menahan kesakitan... Kawan2 ATON yang datang bertandang menasihatkan aku makan ubat macam2.... Malu pun ada bila sisa2 air mata masih bergenang dalam kelopak mata... Apakan daya.. aku bukan minta dikasihani... Aku tak dapat berlakon watak seorang wanita yang gagah perkasa ketika itu.. Huh.. Aku tewas... Aton suruh depa pujuk aku bawak pi klinik... Tapi memang kedegilan aku kan??? Aku memang macam ni kan??? Memikirkan banyak lagi keje yang perlu aku selesaikan sepanjang minggu ni sebelum bahagian aku diAUDIT minggu depan.... Apatah lagi dengan esemen, class dan sebagainya...... Apa akan jadi kalau aku tinggalkan semua tu???
.
Hmmm.. sekadar meluahkan....
.

1 comment:

missjoyah said...

awat yg ketegaq tak p klinik?huhuhu..
kak murni kena apa?
period pain ka?