Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 16, 2010

Sakit KEPALA & Perut BETIS......

.
.
Hahahaha.... Kalau tengok tajuk N3 aku hari ni.. amatlah lawak dan tak masuk akai langsung.... Tapi ingatkan tahun lepas jer jadi cenggini... Tahun ni lak bersambung kembali... Tapi apa puncanya sakit kepala + sakit kat perut betis aku... Muahahahah.... Ianya terjadi time aku kelam kabut jer... Iaitu dalam masa yang sama diri aku berebut2 nak gunakan akal fikiran dan tenaga yang semaksimum yang mungkin..... Lawak dak????
.
Owhhh... sekeping gambar ni jer yang aku sempat snap untuk hari ni.... Tak snap lebey2 pun... sebab... ish... aku pun tak ingat nak snap... asyik buat keje lain jer.... kemaskinikan apa2 yang patut jer.. huhuhuh....
.
Minggu ni kan minggu PRINTED... (hanya memakai printed yang dihadiahkan oleh my CH jer tau.... bukan yang beli sendiri...) So, kena cari baju yang bersesuaian lah.... Ni baju zaman tok nadoq punya ni... Elokkkkk lagi ni.. hehehehe.... Takpa2.... elok ja..... ceria ja... CEMERLANG ja.... Eh, keje skolah cemerlang dak??? Walaupun jalannya macam kura2... tapi ianya tetap jalan sikit2 kan?? hemehemehemeheme...
.
MY LOVELY CH..... Akan kukotakan janji jugak nak pakai jubah sama2..... Wargghhhhh.... Terharu.... dan tak sabar menunggu detik itu.... (usihhh.. time ni pakai camera canggih2 dah.... yang kena pegang dengan 2-2 belah tangan pasai berat sangat)... hemehemehemehemeheme..... senyum ja, snap sendiri... senyum ja snap sendiri.. smile shot lah katakan.... kekekekekek.... (tak malunya).....

No comments: