Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

Tiada MOOD Untuk STUDY!!!.....

.
Hari ni memang.... Boss aku tak de kat office... Ada urusan di KL agaknyaaa.... Dan, ada jugak yang mengambil kesempatan bercoti... Heheheheh.... Aku lak??? Rasanya tahun 2010 ni, aku belum lagi buat perangai bercuti time boss tak de... Sebabnya awal tahun sampai last week aku memang amat bz settlekan hal2 LINCOLN.... pastu hal2 staffing... meeting2 semuanya... dan adalah jugak yang berkaitan dengan urusan seharian... Sebab sudah aku katakan yang sejak akhir2 ni segala keje2 aku dipandang remeh oleh boss aku dan jugak segelintir manusia sekeliling aku... Cuma.... sekalipun tidak dihargai aku tetap boleh berbangga bila aku dapat settlekan keje2 LINCOLN yang teramat banyak bertroli2 bersama2 dengan 3 orang staff dept aku... Sekali lagi, terima kasih.....
.
Dari pagi semalam lagi, aku dah bercadang nak pi servis keta... so, bila full, terus tunda ke pagi ni... Dah janji dengan orang EON untuk datang dalam jam b4 8am.... Dan terlewat sikit... Aku pun tak ke ofis dulu sebab kena patah balik agak jauh.... Ape2 pun dah mention pada staff aku tentang kelewatan itu.... Dari pagi aku hantar... Area 230pm dah siap.... Malangnya, tak de sapa nak hantar so kenalah minta bantuan ATON... Mujur dia mau.... Nak pengsan jugak dapat tau dia mau... Dan thanx to Kak Min sebab pagi tu sudi jemput aku kat EON sebelum kami singgah makan kat KOPITIAM... Jasa kalian amatku kenang.... Heheheh...
.
mentelaah... cewah!!!.. just ignore gambar lakonan semata2 ini.... hanya untuk tujuan MENYAIKO sahaja... Waarghhhhhh!!!! :P
.
Oleh sebab aku akan menghadapi TEST yang merangkumi 30% dari jumlah kesemua 100% markah... Jadi terpaksa melakukan LAKONAN seperti gambar atas dan bawah ini.... Bertujuan untuk menyedapkan hati walaupun baca apa satu pun tarak faham!!... Apatah lagi untuk menghafal nota yang berat dan berchapter2 itewww... Oh.... Sungguh tidak ku percaya tentang keMALASan aku ini...... Macam mana ni kengkawan..... Adakah anda semua senang mengingati apa yang dibaca???? =)
.


memang sah LAKONAN.... Sebab notanya masih putih bersih serta keras dan tak lunyai.... Berseri-seri gitu..... Wakakakakakakaka!!!.......
.
Oleh yang demikian.... wahai kengkawan yang mengambil paper ini... Jangan risau.... Aku pun tidak mampu menghabiskan bacaan ini apatah lagi untuk menghafal semua2 ni dalam keadaan kelembapan otak tua ku ini... Namun aku tetap mengharapkan dapat menjawab paper ini dengan bijak berfikir secara LOGIK... Ngeh3x......
.
Doakan aku dan kawan2 yang lain LULUS dengan cemerlang ok........ AMANDAMAINYA...... Hemehemehemehemeheme..... =) dannn... apakata sapa2 tolong pi call Dr. Sazili untuk maklumkan kita buat OPEN BOOK TEST!!!!! Mesti CEMERLANG semuanyaaaa...... Yang dok kat belakang tu jangan dok buat TOYOL naaa... Sian sama kat budak2 SCORER kat depan ni........... Waaarrrgghhhh PERASANNYA!!!!!!!!!!!....

No comments: