Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 26, 2009

Hal-hal PERSEKOLAHANku & Cite2 Hari ni...









To all my BLOGGIE….

Korang tau tak apa perasaan aku hari ni??? Ishh… manalah tau kan kalau aku pun lom cite lagi kan???? Siang dan awal pagi tadi… aku ke epot untuk hantar chaq… but.. bukan bermakna aku yang jemput chaq dari rumah dia…. Kak Shila dan Su yang bawak… Actually Chaq ni adalah sepupu mak aku… Kiranya arwah tok aku sebelah mak tu dan mak chaq ni dua beradiklah… aku ni jatuh anak menakan pupu lah kan???.... Ok2 jer… sebelum ni pun aku tak pernahlah hantar orang pi Mekah or buat Umrah… Sapa2 yang kenal rapat dengan aku pun mesti tau aku ni jenis yang macam mana… lebih suka terperap kat umah dari pi sana sini (kononlah).. heheheh… berjalan no 1.. wakakakaka…. Lepas selesai ustaz yang handle para jemaah umrah ni bagi ucapan… sampailah sesi bersalam2an dan berpeluk2an…. Aku pun tak terkecualilah….. but…. Aku sebenarnya tak leh tengok orang menangis…. Aku pun sama gak… sedih bila tengok kasih sayang seorang nenek dengan cucu lelakinya… (ni kira antara saudara2 terdekat orang2 yang pi sama2 dengan chaq lah)… Alih2… air mata aku pun jatuh…. Huhuhuhu…. Haa.. selesailah kisah tu kan…………

Balik umah lak…. Dok diam2 dalam bilik aku… apa keje aku hari ni??? Cuci TEDDY BEAR aku…. Bersih… wangi….But.. hidung TEDDY PINKY aku tu tercabutlah…. Heheh.. nanti aku pebaik baliklah.. bagi dia kering dulu… Heheheh… masuk dalam washing machine jer pun.. kekekek…. Rajinlah kan????... Tu yang terkeluar habis tu….

Pastu aku mulalah meneliti OS (Online Search) aku yang aku sengaja buat tajuk AEROSPACE…. Tau dak pasepa aku terlintas nak buat tajuk ni…. Aku minat ker??? Taklah jugak…. Orang pompuan mana suka macam2 ni sangat kan??? Tapi.. kisahnya bermula macam ni… Satu malam tu… aku ada buat searching skit guna online databases.. (EMERALD)… aku ternampak tajuk ni… dan terbaca gak skit2 artikel pasai dia… dan at last aku saja nak try2 buat.. Lari tajuk terus dari bidang persekolahan yang aku ceburi sekarang ni.. heheheh…. Tapi bukan satu kesalahan.. sebab soalan dia pun cakap yang leh pilih any title yang kita suka.. so aku ambik jelah apa yang aku nak buat kan?? Mana salah.. heheheh…. Banyak tajuk yang terlintas dalam kepala otak.. but.. yang ni gak yang menjadi pilihan hatiku….. Tebal gak.. Macam 1 rim paper tu… Tak tau nak dapat apa pas ni.. Aku redha ja….. Keje skolah aku banyak yang tak siap.. Susah hati tu tuhan ja yang tau… huhuhu…… K lah tu ja nak cite…………

No comments: