Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 2, 2009

Mac is Coming

Mac.... Sekejap jer dah masuk Mac... Actually aku macam rasa this year cepat sangat berjalan... Meaning... akan cepat tahun berganti tahun.. age bertukar age.. (hihihi.. ni yang tak bopa sedap dengar ni)... Nak buat macam mana kan??? hidup kenalah diteruskan seperti biasa.. seperti sediakala... Mungkin jugak tahun ni agak penting buat aku.... dan adakalanya aku rasa masa agak mencemburui aku.. cewah... (suppose aku cakap... aku tak pandai nak manage masa).. hahahahah.... Hari ni terasa nak wrote down something... Semalam.. hari yang agak bz.... Siang kat ofis, after settle mana2 keje yang patut.. shopping @ TESCO.. Hujan.... Dan malamnya pi umah CHAQ sebab ada kenduri sempena nak pi umrah hujung bulan ni... awal sehari dari aku plan nak ke KL with my famly...


This week.. actually minggu yang agak menguji kesabaran aku.... Aku rasa agak tak dan nak buat semua benda... How 2 say??? Tak taulah.... Tapi yang agak BEST.. hujan dah mula turun.... Sesekali kalau dah lama2 panas... dan hujan turun sekejap2 macam ni macam ok lah jugak.... Sebab tak panas sangat.. Kalau nak tido pun macam best sangat sebab sejuk.......... hihihi... Cuma... kalau nak drive long distance maybe rasa kurang best skit.... coz... aku FAIL kalau drive jauh2 dalam keadaan hujan lebat... But sometimes leh gak menguji tahap kemampuan dan ketahanan aku kan?? Doakan selamat... AMIN...........

SMM710 (chapter 4-8)... telah berlalu.... So... tumpuan aku kini pada 4th article review plak untuk subject Pak RAY.... Huhuhu... Baru dok tengok2 apa bahan yang ada... But.. terhenti bila mata aku menjamah laman BLOG aku ni.. huhuhu.... Tu bila nak siap.... Bila tengok cth tu.. rasa macam aku ada simpan jer banyak artikel online dari tenet yang aku save bila saja mata aku tertumpu pada satu2 artikel yang aku agak berkenan dan aku rasakan bahan tu sesuai dengan bacaan aku... jap lagi lah tengok..... Eh2... betullah.. dah ada artikel dia.. so aku ambik jer mana2 patut.. dah mula skit... tapi terhenti lagi.. sebab kepala macam pening jer.. hihihi.. alasan semua tu.....


Bila tengok balik list coursework tu.. Baru aku tau... tarikh submittionnya dekat2 sangat... uhhhh... lagi tension nampaknya aku ni... hahahahahaha.... nak gelak pun ada... nahas kali ni.... haaaaaaaa... malas lagi!!!!!!!..... padan muka!!!!!!!........... Tapi... untuk article review yang besar dan berat gedabak tu... sempat kalau aku submit BY HAND... masa ke KL nanti.. heheh... so, kak dilla leh kirim kat murni jer.. save budget... wakakaka.... (kalau nak pos assignment yang berkilo2 tu.. jenuh..... buat pos laju lak... bukan morah wei... hihihi.... seeppppppp!!!!!!.....

No comments: