Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 3, 2009

Tatkala Fikiran Kosong

Salam....... Sesuatu yang tak best dalam diri aku...... Sesuatu yang merunsingkan aku.... Hari ni... mostly akk the time hujan turun... Bukan lebat sangatlah... tapi basah jugaklah kalau pi dok menadah diri kat tengah2 hujan tu.. huhuhuhu....... Awalnya siang hari macam ok... But lepas maghrib jer, aku rasa sakit kepala.... Cuba gagah2 dok pi sembang dengan mak dan eimien... Aton?? for sure tak de kat umah... but, masa dia balik tadi, ada jugak dia ajak aku join dia dinner kat MBAS... Aku tolak.. coz... sakit kepala......... Ingat nak sambung buat CR4... Tapi tak buat jugak.... i'm BLANK!!!!!
Tak nak jugak makan ubat... sebab aku nak try kalau tak makan ubat sakit pala nak jadi apa.. hehehe... ketegaq pun ada gak ni.... Siang ni... IKHMAL pi sabah... nak daki gunung kinabalu kot... aku ok jer ni.... cuma mak lah yang macam tak selesa skit... yerlah.. IKHMAL tu jarang pi jauh2... cuma aku je yang tak suka mak dok susah2 hati pasal hal anak2 dia tu... Lagipun IKHMAL tu kan anak bongsu... so,,, apa2 pun sure dia akan risau kan???
Aku malas lah hari ni... rasa macam... macam... macam....... rasa macam sedih plak... rasa macam nak marah pun ada........ meluat... huhuhuhu.......... k lah... nak tido....... ngantuk lak............. heheheh........ niteeee........

No comments: