Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 24, 2009

The Way Of My Life...


Salam to all bloggie….

Terasa agak sedikit lama tak note down dalam BLOG ni… Even… banyak sangat yang berlaku, tapi lom ada masa nak cite2 apa2 dalam ni…. Baru je selesai beberapa function and some activities… But…. Still have more waiting in my WAITING LIST… hehehehe…. TIRED??? Tired jugak… Tapi, nama pun keje kan?? Tak kan lah sepanjang keje tak de langsung perkara2 yang best…. Sure ada… Even kadang2 tu lebih dari yang TAK BEST berbanding yang best….

I have many more KEJE SKOLAH yang suppose aku settle dan siapkan…. Sometimes tak sabar nak tunggu penghujung APRIL… Meaning by that time, aku maybe dah relax sikit setelah submit all the assignments… I’ll try do my BEST…. 22 March baru2 ni… birthday my MOM yang ke 51…. Aku seFAMLY celebrate awal 2 hari iaitu on 20 March.. Sebab time tu ada Ikhmal… ada Aton…. Aku time tu baru je balik dari Ipoh… Sampai umah pun dah jam 940pm… Rehat kejap… dan Aton datang jemput dah dekat kol 11pm… Nak makan apa lagi time tu.. Bawak camera… Tapi tak snap pun apa2 pic… Mata aku ngantuk giler… Lagipun Sabtu tu Ikhmal dah kena masuk skolah dia semula…. Dan 22 March tu lak Aton ke KL for PERWAKILAN UMNO… I’m not interested in POLITICIAN like her… Hehehe.. 4 beradik… but perwatakan dan minat kami memang berbeza…. Aku lebih suka dengan dunia LEBRY aku…. Lebih suka hal2 yang terlibat dengan ACADEMICIAN skit…. Even.. MALAS AMAT nak baca buku or do some research… Heheheh… But ATON lak… aku rasa.. 99% life dia is more to POLITICIAN lately ni…. EIMIEN… dengan berniaga dia… Bagi skolah pun nak jugak berniaga…. Mungkin tak suka makan gaji kot…. (aku agak FRUST skit… tapi mana boleh halang niat dan minat seseorang kan?? Apatah lagi bila depa smua dah besar…)… But… 26 April ni his CONVOCATION… Mak pegi.. But aku lom decide lagi sama ada antara aku dan aton sapa yang akan pergi…dan yang paling banyak AKAI…. Si Ikhmal ni…. Hmm… No comment on that coz.. SPM baru jer nak ambik tahun ni…. But… harap2 dia tak hampakan harapan kami seFAMLY….. Moga dia berjaya dalam SPM nanti… Tapi tengok minatnya lebih kepada engineering… and at the same time he likes to learn more about MATHEMATICS…. Dan… tak jiwang macam abang dia sangat… lebih suka BAND and rentak2 yang ganas2 yang adakalanya memeningkan kepala aku bila radio kuat dia bukak kat bilik sebelah…. Heheheh…..

Hmm… adik2 aku dah besar rupanya…. Time ayah tinggalkan kami…. Tahun 2006… Aku baru age 28, Aton 23, Eimien 18 dan Ikhmal 14…. Sekarang semua2 dah besar.. dan dapat buat keputusan sendiri….. Sebab tu aku perlu fikirkan masa depan aku lak…. Kadang2 tertanya2… apa akan jadi pada aku dalam tempoh 5 tahun lagi??? Tapi,… aku harap 10 tahun lagi aku leh HIDUP SENANG skit kot… Hahahaha (gelak yang CH suka dengar)… Nak jadi KAYAlah… Tapi tak mau lupa diri….. Dan buat MAK…. Aku tau… aku bukannya anak yang baik… Kadang2 aku pun jadi penyebab mak susah hati dan terasa hati pasal aku… But…. Dalam situasi aku sekarang ni… aku perlukan sokongan dan perlukan setiap insan terdekat dengan aku memahami aku… Thanx for lovely understanding me….. LOVE U ALL… and…. For someone special…. LOVE U TOO……

No comments: