Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 9, 2009

Kisah MUG....














Mungkin tak cantik langsung MUG yang aku decorate ni.... Tapi.... Nie jelah yang termampu... aku dah tak leh fikir lagi nak buat macam mana......... so, aku buat je apa2 yang terlintas di fikiran.... nak creative macam dulu2 time skolah dah susah.... sekarang ni.. pegang pen pun dah tak nak... kalau mengarang keje skolah or keje ofis dengan pen... kejap jer tangan dah letih... kebas.... heheh... almaklumlah... DONIA sekarang semakin modern... hanya dengan hujung jari jer leh sampai mana2 kan??? cewah.. huhuhuhu.......
Ops... lupe lak.. SALAM MAULIDURRASUL........ Hari ni kan cuti......... Aku bangun lewat tak??? Hehehe... Tak awal... but tak delah lewat sangat... bangun2 manja lah katakan....... bangun tido... bangun tido... letih semalam masih bersisa lagi... tapi aku rajin gak dan dapat siapkan buat mug2 ni... Dengan pertolongan INA gaklah... Semua mug2 ni aku dah siap decorate... cuma buat last touch up dengan INA untuk tak bagi nampak kosong sangat.... So, decorate satu design kecik lagi belakang mug ni... lupe lak nak snap... heheheh.........
Jadilah kan........ Tapi tak sempat nak pi hantar lagi kat Pakcik dan Makcik (parents NORLI).... sebab ujan malam tadi.. tengok esok macam mana kalau aku sempat......... heheheh...... Malam ni.... MAIZUNI mai umah.. but dok kejap jer... sebab depa ada plan ke tempat len lagi kot...... huhuhuhu........ K lah.... Tak de nak wrote apa2 lagi.......

No comments: