Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 15, 2009

Kisahku......

Aku sorang jer kat bilik time ni.. Ngantuk… Tapi tak nak tido lagi… tadi tetiba jer hujan lebat sangat…. Even cuaca panas terik… Keje tak hari ni?? TAK KEJE… Bukan menyimpan niat tak nak keje… tapi sebenarnya…. Kol 8 lebih baru aku bangun…. Sedangkan pagi tadi dah tersedar kol 430 pagi macam tu.. Letih sangat agaknya….

Pagi2 lagi gi HBAS…. Lepas tu, pi jumpe kawan jap…. Junior aku masa kat convent dulu….Pi ofis, bagi perfume yang Kak Dilla kirim… singgah KFC with AMEN… Jamu Amen makan….. dan balik umah… Dan sekarang ni… aku kembali menjengah BLOG ku untuk create sesuatu yang aku dah tinggalkan beberapa hari kebelakangan ni disebabkan terlalu bz dengan tuntutan keje….

Jumaat-Sabtu baru2 ni…. Aku ke Pulau Langkawi…. Bukan berseronok… but semua ni adalah tuntutan keje… Yang terpaksa aku buat… semampu yang boleh.. So, kalau nak tengok lebih banyak gambar2…. Leh singgah kat sini…..
http://mmasreena.fotopages.com/.... Sengaja aku tak nak masukkan gambar2 kat dalam ni… sebab…. Terlalu banyak yang aku snap…. FP is better for d/loading all the pictures… So, ada masa.. ada kelapangan.. dan andainya boring2 jenguk2lah yer….

Hari ni… lepas jumpe kak dilla tadi.. dia inform cakap keje skolah aku dalam FORUM bertambah lak.. hahahah!!... Keje sekolah yang berbaki ni pun lom sempat aku jenguk2…. Ni kan plak keje skolah yang baru aku dapat…. Huh…… Penatlah macam ni…… Macam mana yer……… balik mai tadi aku jenguk2 gaklah dalam tenet… sejurus kemudian.. (mungkin sebab terkejut kot).. so aku pun jatuh pengsan 2-3 jam… Hahahah….. zzzzzzzzz…….. BLUR..

No comments: