Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 7, 2009

Nape Tak Nak Study Awal2??

time dalam kelas... latar belakang orange lagi...

hehehe... pic yang agak MAHAL ni...

suasana malam yang sempat aku rakamkan... heheh....
cantikkan kan skolah ku...

ada lagi senior2 kami study kat sini..
next sem aku pun kena stay kelas sampai malam...

keje skolahku yang belum dihantar time ni...

my SKOLAH...

kat SKOLAH aku lagi... siap sempat posing tau...

ohohoho.. this is my BELOVED MR. Gen2...

lakonan semata2 nih...

Salam to all bloggie.........

Rasa macam nak nangis pun ada... but aku frust sangat2 dengan sikap aku sendiri... dah dimaklumkan sebulan awal pun tetap tak baca buku.... tu lah... salah sape kan kalau tak salah aku sendiri... huhuhu.... wakakakaka..... Ape2 pun.. perkara dah lepas kan??? Plan awalnya memang nak datang dengan keta Kak Dilla coz time tu keta aku lom tukar tayar dan servis.... sebab time nak servis dia dah hampir sangat.... tapi last minute pagi tu aku msg Kak Dilla dan inform pegi dengan keta aku jer.. aku bukan takpernah p umah Kak Dilla sebelum ni.... but.. ingat2 lupa... tak per.. next time lak.. hehehe....

Aku sampai kat kawasan skolah aku ni semalam (JUMAAT)... Bertolak agak lewat skit dari sebelum2 ni.... Lepas settle hal2 urusan HOSTEL (heheh.. eja betoi2... bukan HOTEL tau).... But mewah sangat dah aku rasa..... Kira tidoq pun kira nyenyak amat sampai macam nak bangun pun susah gak lah... hahaha... Mau kata tak dak exam or kelas kol 12 ka... leh sambung lagi tidoq sejam dua... macam tu lah perumpamaannya..... Pastu aku dengan Kak Dilla ni dok kata lah.. sakit badan semua adalah... bukan sebab tilam keras ker apa ker... heheh... cuma sebab sajalah.... dah badan letih.. so macam2 alasan lah... heheheh… muahahahaha.. (gelak style baru ni)…

Hari ni, masa dalam kelas.. sempat snap pic member2 aku... Nak over tak bopa leh lagi... Tapi yang paling best.... ingatkan aku je yang perangai gila2 dalam hal2 bergambar ni... rupa2nya... heheh... bila diajak bergambar.. cepat jer member2 aku sampai.. so skit hari lagi... on the next seminar.... sure ada lagi pic2 yang akan menghiasi blog aku ni... heheheh.....

No comments: