Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 9, 2009

My New Purse ~ GUCCI










Dapat PURSE GUCCI………. Best…. Tak sabar2 nak pakai.. so apa lagi… After settle semua hal2 yang merunsingkan kepala otakku… Aku terus menukar or memindahkan segala harta benda dalam purse lama ke purse baru… eh2… kena bayar ker?? Or free jer nih… heheh… Aku ambik buat derkkkkk jer…. Tima kaseh pun tak cakap……. Tima kaseh…… hehehehe……..

Tak nak cite lah pasal PURSE ni……. Nak cite pasal minggu aku yang akan BZ teramat bermula esok hari…… Esok ada meeting ISO kot…. Coz on 31st March ni ada SURVEILLANCE AUDIT kat ofis aku…. Maybe aku agak buzy… But tomorrow…. Ada keje2 yang perlu aku settlekan berkenaan dengan penginapan kat Langkawi on 13 dan 14 nih…. Dan jugak kena settle surat PPM untuk meeting kat IPOH Jumaat minggu sekali lagi….. Erm…. Apa lagi yer yang aku tertinggal???? Ohohohoho……. Function Rabu dan Khamis ni…… Aku lom buat script untuk MC lagi ni….. Huhuhu……. Rabu lak function malam……. Nak pakai baju apa ntah…. (harap2 jangan kena pakai baju OTROMEN TARO lagi dah ler)…….. hehehehe……………. Dan hari KHAMIS lak…. Seharian kena dok dalam auditorium…. AMIN…. Jangan dok ngulaq tau… keje leklok….

Hmmmmm………. KEJE SKOLAHku………. Lom buat lagi………. Nak kena submit on 28 hb lak……… Tapi kali ni tak post kot… Aku nak pi hantar sendiri…. Kebetulan aku akan ke KL on 27 March nanti dengan mak dan eimien… so leh pi sana terus… Pinjam keta aton jap… (tu pun kalau dia tak kedekut)… kekekekeke……… Hopefully camtu lah……… Ohhhhhh… penatnya aku bulan ni……………….. Dan kedatangan bulan depan tetap ku nanti even banyak sangat yang aku kena handle……. Paling mendebarkan………. PERIKSA BESAR………My final EXAM…… huhuhuhu…… Baca BUKU tau…… kekekek………….. Jangan jadi macam hari tu tau…….

No comments: