Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 5, 2009

Kecewa dan.. Frust jugaklaaaa!!







Salam.... letihlah hari ni.... macam ngantuk sangat2... petang tadi asyik tido jer... dahlah cuti.. tido lak.... Tak pelah kan??? Siang dalam kol 11 macam tu... aku pi servis keta dan tukar lagi tayar 2 bijik.... But kali ni pi s/alam dengan keta kak dilla lak... ape2 pun aku dah sevis keta dah... ingat nak simpan duit dulu masa plan ke JB dan Singapore but terbatal lak... Pi JB tu ada... tapi masing2 menolak time di tanya oleh pengarah aku tu.... so selebihnya (tapi bukan semua) akan berhijrah ke Langkawi... Di Pulau Tuba... Tempat yang adakalanya aku rasa takut nak jejak sebab kena naik bot laju... tapi sebenarnya satu pengalaman yang agak best jugaklah... Kalau tak, hari ni kena teman che nah pi pulau tuba... tapi sebab nak ke s/alam esok so aku tak pi lah.....


Aku ingat malam ni nak update balik permohonan ONLINE aku kat iklan keje UiTM... But... sad to say that malam ni bila aku bukak jer sistem online dalam tenet ni tetiba tinggal link untuk post tu bagi offer academic jer... hari tu isi tak habis sebab ada masalah kat ic no tu... sedihnya.... (tu lah... meaning.. rezeki aku bukan di situ)... so, nak tak nak aku kena terima jer.... Sebabnya aku rasa tarikh tutup dia 5hb.. hari nilah... tak best sungguh hari ni... hari yang paling tak best.. HARI TAK BERTUAH!!!!........
Hari ni... hari yang agak letihlah... Baca buku.. kononnya... tapi last sekali macam biasa buku baca aku... Heheheh... Tak perlah... aku rasa bukan aku saja alami macam ni.. semua orang mungkin hadapi perkara yang sama....... oklah... sebenarnya tak de apa yang nak cerita... aku kena berkemas2 lak untuk esok... travel ke s/alam lagi... just wrote down something here.... tak nak kemas lewat dan jadi macam last month... but tomorrow... life aku macam biasa jer.... slow and slow... nothing to rushing.... nothing to... whateverlah... k....

Ops.... cuba tengok ikan2 aku yang comel kat sini.... my good ones...... muaaaahhhhhh... LOVE U DUDE!!! dan... makanan2 yang mewah... masa makan kat RESTORAN MAKBUL SP malam semalam... Wei... kol 2am baru sampai umah... penat!!!!!...... Cuma sebab ada hal skit malam tadi so tepaksa bertandang kat SP jap.. huhuhu....

No comments: