Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 10, 2009

Adakalanya.. AKU....

Hari ni… aku mula masuk keje…. Setelah cuti bermula Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad dan Isnin… Hahah… 5 hari?? Lamanya…….. Heheh… Tapi ada urusan yang berjalan dan membuat aku terlalu tak cukup masa sepanjang 5 hari tu…. Dan hari ni bermula macam biasa…. Apatah lagi bila dok kalut dengan meeting tadi (ISO dan ICC)… Ape2 pun sempat jugak aku menjeling2 ke arah assignment aku…. Heheheh….

Terbaca BLOG seseorang… tetiba air mata aku menitis… Sedih dengan perjalanan hidup dan keinsafan seseorang yang dipaparkan dalam ruangannya… Alhamdulillah… mungkin jugak BLOG aku ni tak seindah dan secantik BLOG orang lain…. Namun ianya membawa makna yang paling besar dalam konteks HOBI bagi meluahkan semua perkara tentang aku….. BEST!!....

Oh yer… gambar buah kat atas tu ialah gambar buah kundang @ star…. Sekilo RM20 tau…. Aku teringin sangat nak makan sebab kale dia cantik.. OREN… bak kata PENGARAH aku… OREN tu warna il’mu…. Kekekek… yer ker??? Ntah!! Aku pun tak tau…… So, masa perjalanan balik aku dari S/Alam tempoh hari… sempat aku membeli untuk rasa2 dan makan2… sedap gak.. heheheh……. Tapi kalau next time nak beli… not sure lagilah kot…. Wakakakaka…….

Aku terkenangkan seseorang….. sape yer???...........

No comments: