Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

17 April 2010 @ AIRPORT Skypark SUBANG...

.
Gambar last week ni... Terasa begitu lamanya aku tak memegang kamera ni... sampaikan apa yang ada dalam camera ni pun telah aku lupa.... siang tadi masa nak guna camera ni, baru perasan... masih ada lagi pic yang sempat aku snap time balik dari jawab peksa masih ada dalam camera ni lagi... Maklumlah.. tidak kuarkan kamera dari dalam bag... dan tak tau apa yang jadi kat aku sepanjang minggu ni... Nyatanya.... exam aku tak secemerlang kerana otak aku dalam keadaan kurang stabil.... so, tunggu je result nanti...
.
Kebetulan hari tu.... flight kami untuk ke Terengganu dan Kedah bezanya hanya 25 minit... Kami keluar berempat... Aku tak uruskan hal transport dari GUEST HOUSE ke epot... semuanya kengkawan aku yang uruskan.. So, macam2 cite sepanjang balik dari puncak perdana ke epot tu... mana lagi dengan hal pakcik taxi dan guard... hal cite tentang flight yang tak dapat turun akibat awan tebal... dan dijadikan cite.. secara kebetulan... trip aku dan kak dilla untuk ke AS pun terbantut selama sejam....... Ohhh... Penat oooo.... kol 11++ baru sampai umah.... Esoknya pagi2 nak keje lak.... Bercinta betoi aku nak pi keja................. Tapi semuanya dah lepas... So, pendek kata... aku amat the BIZIS minggu ni....
.




Oh yer.... Restaurant PAKU PAKIS yang kami singgah untuk dinner.... Abang tu cakap.. next time singgah lagi sini sebab nak bagi special price kat kami... Kekekeke.. Ntah2 abang tu pun tak ingat muka kami2 ni.... Ayat kebiasaan orang meniaga kan?? Kalau nak bagi special price.. naper perlu tunggu hari lain kan??
.






No comments: