Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

With Kaklong @ TESCO ALOR Setar....

.
.
Cewah... Gambar pesyen apa ni.... Tetiba jer snap jadi macam ni... Letak jugaklah... Hari ni lepas function, aku ajak kaklong shopping2 jap... Nak beli stok sabun2... makanan dan minuman sikit... Biskut adalah satu kewajipan... Hehehehe.... Nak balik umah macam tak best hari ni.... Lepas settle hal2 menjawab soalan wartawan SINAR HARIAN pasal BULAN PEMULANGAN TANPA DENDA... dan lepas sesi2 makan dan tapau makanan yang lebih tu... kami bergegas ke TESCO ALOR SETAR.... Shopping sakan ka???? Hehehehehe...
.



.
Oh ya... makan at RASAMAS TESCO... Aku kenyang lagi.. tapi nak makan jugak.... Maknanya... Habiskan makanan aku?? Hehehehehe.... Sapa nak jawab???? Buuurrrpppp... ALHAMDULILLAH.... Kenyang...................
.














.
Time nak kuar dari RASAMAS ni... satu troli orang yang makan kat situ jugak telah menghalang laluan kami kuar... Then aku minta anaknya tolong ubah... yang paling best.... bapa budak tu kata...
.
Orang: Banyak shopping pampers anak..
Aku: A'ahh.. banyak (dengan muka BLUR)...
Orang: Leh buat stok selama 3 bulan tu...
Aku: Hmmm.. memang pun... Selalu beli macam ni...
(blur lagi.... dan aku dan kaklong sama2 ketawa sejurus kuar dari situ).....
.
Nampak sangat... age dah meniti senja.... tapi tak de sapa pun... Wakakakaka... Ntah apa2 yang aku kejarkan... Ntah apa2 yang akan aku lalui nanti... Demi nak menjaga perasaan sendiri kan??? Ngeh3x...
.
Tapi apa salahnya tolong membeli pampers2 ini untuk anak kengkawan kan???
.

No comments: